הטרור השקט

העיתונאי משתף: ״טנדר עם ארבעה ערבים נסע לכיווני בפראות״

תמונה – אילוסטרציה, ארכיון לע״מ

עיתונאי הצינור, בר שם – אור, משתף הלילה בחשבון הטוויטר שלו: ״עכשיו בחניון גן הפעמון בירושלים. חוזר מכנס בנושא משילות ומגיע לאיזור מגרש החניה, שם טנדר לבן עם ארבעה ערבים נוסע בפראות. אני מתעלם וממשיך ללכת לכיוון האוטו. קולט שהתבייתו עלי. הטנדר מאיץ לכיווני וממש ברגע האחרון סוטה הצידה. שומע צחוק והארבעה בורחים. אסור לטאטא את התופעה. ביזיון״

התגובות ברשת לא איחרו לבוא ורבים מעוקביו של בר, משתפים כי התופעה הזו חוזרת על עצמה שוב ושוב ורשויות החוק מתעלמות. ״אבל המשטרה עושה הכל כדי לטאטא. בתי המשפט והפרקליטות – כנ"ל. גם רבים מכלי התקשורת. הסוף של התהליך הזה ידוע מראש. אני מזדהה עם התחושה הלא נעימה שלך, בר. מניסיון״, כתב לו אחד העוקבים.

״תעשה סיבוב בבאר שבע כל ערב.. ואז תבין באמת מערב פרוע. משילות אתה אומר לי ?? תושבים באופקים כל לילה עושים שמירות ופטרולים בגלל גניבות ופריצות…בין לבין יש הרבה סיבובי דאווין של: הנה אנחנו פה בעלי הבית״ הגיב עוקב נוסף.

בשנים האחרונות גבר גל ׳טרור הטיקטוק׳ בו צירים ערבים מצלמים את עצמם מתנכלים ליהודים, מבזים אותם ועוד. נקווה שרשויות החוק יתחילו לטפל בעניין בחומרה.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.