הסערה הבאה?

זעם בעולם הערבי: שריפת כפכפים שמבזות את האיסלם

תמונה – מתוך הסרטון
זעם במגזר הערבי בעקבות ייבוא ושיווק כפכפים בישראל שכתובה עליהם השהאדה - ח"כ מנסור עבאס פנה לשר גלעד ארדן להפסיק לאלתר את ייבוא נעלי בית המבזות את האסלאם לטענתו, ומאיים "אם לא אוספים אותם מהמדפים והחנויות בכל רחבי הארץ לאלתר, עלולים להיות השלכות קשות רבות והתלהמות ותסיסה בקרב התושבים המוסלמים בארץ ובעולם" - צפו בשריפת הנעליים.

התנועה האיסלאמית מוחה ומאיימת בהשלכות קשות בעקבות שיווק ומכירה ברחבי הארץ של אלפי זוגות כפכפים ועליהם נכתב ״אין אלוהים מלבד אללה. מוחמד הוא שליחו של האל״, לטענתם המסר הוא פוגעני ולא נעשה בתום לב.

ח"כ מנסור עבאס פנה במכתב דחוף לשרים בממשלה ודרש להפסיק לאלתר את ייבוא הכפכפים לארץ, אחרת יהיו לזה השלכות קשות ויגרום לתסיסה בקרב התושבים המוסלמים בארץ ובעולם", אין ספק שכתיבת השהאדה על הכפכפים והנעלים, ושיווק ומכירת והפצת נעליים וכפכפים אלה בישראל הינה פגיעה קשה ביותר באמונתם וברגשותיהם של כל המוסלמים לא רק בארץ, ולא רק בערב הסעודית, אלא בכל העולם, וקשה לשכנע אף אחד שהדבר נעשה בתום לב!. כותב ח"כ מנסור לשרים.

ד"ר מנסור מוסיף ומזהיר: ולידיעתכם, גורמים ותושבים מוסלמים בארץ התחילו מכוחות עצמם להסתובב בחנויות וברשתות בארץ ולאסוף את הכפכפים, ואם לא עוצרים את ייבוא הכפכפים לארץ ולא מפסיקים את מכירתם ושיווקם ולא אוספים אותם מהמדפים והחנויות בכל רחבי הארץ לאלתר עלולים להיות השלכות קשות רבות והתלהמות ותסיסה בקרב התושבים המוסלמים בארץ ובעולם.

עוד מוסיף ח"כ מנסור במכתבו: "לכן, הנני פונה לכבודכם לפעול לאלתר להפסקת ייבוא הכפכפים מחו"ל (כנראה המקור שלהם מסין), ולאסוף את הסחורה מכל החנויות והרשתות ולהעבירה לידי גורמים מוסמכים מוסלמיים בארץ על מנת להשמידה. אחרת, אנחנו נפנה אצבע מאשימה לכל גוף פרטי ולכל גורם ולרשויות בישראל על חילול האמונה של המוסלמים ופגיעה ברגשותיהם של כל המאמינים המוסלמים בארץ ובעולם ונפגין בכל מקום ונפנה לבתי המשפט בארץ ובעולם. סיים ח"כ מנסור עבאס את פנייתו לשרי הממשלה. סיים ח"כ את מכתבו בדרישה לשר ארדן להפסיק את ייבוא ושיווק הנעליים באופן מייד" סיים ד"ר מנסור את מכתבו לשרי הממשלה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!