יישאר בישראל

הכחשה מסעודיה: המלך לא שלל את אזרחותו של הבלוגר

גורם סעודי בכיר מכחיש את הדיווח בתקשורת הערבית כי מלך סעודיה שלל את אזרחותו של הבלוגר הסעודי מחמוד סעוד שהותקף אמש באלימות בביקורו בהר הבית. הבוקר התנצל ראש הממשלה נתניהו בשם מדינת ישראל בפני הבלוגר הסעודי, בפגישתם יחד עם שאר העיתונאים ממדינות ערב שזומנו לביקור בישראל ביוזמת משרד החוץ.

בכיר במשרד הפנים הסעודי מכחיש את הדיווחים בתקשורת הערבית כי מלך סעודיה הורה על שלילת אזרחותו של הבלוגר מחמוד סעוד המבקר כעת בישראל ביוזמת משרד החוץ ולשכת ראש הממשלה. אמש ביקר מחמוד סעוד בהר הבית והותקף באלימות ויריקות בעקבות תמיכתו בישראל.

הבוקר דווח כי עיתונאי ירדני ממשלחת הבלוגרים ממדינות ערב הותקף גם הוא באלימות כשביקר בעיר העתיקה בירושלים.

מלך סעודיה (צילום: ערוץ 24 הסעודי)
מלך סעודיה (צילום: ערוץ 24 הסעודי)

העיתונאי הסעודי הפופולרי הגיב על המתקפה: עבד אלחמיד אלע'בין: "הגנתי על פלסטין ועל הפלסט' שנים ארוכות והפסדתי רבות מקצועית וכספית. חשבתי שבעייתם צודקת אך התעלמנו מכך שהם הצרה של האומה הזו וכי יש להפטר מהם בכל דרך, ובכך 500 מיליון ערבים יפטרו מהתפלגות ואובדן דרך. עלינו לעודד את ישראל לגרשם למולדתם האמיתית ירדן, זה מקומם"

הבוקר נפגש ראש הממשלה נתניהו עם מחמוד סעוד יחד עם משלחת הבלוגרים ממדינות ערב שהוזמנו לביקור פרטי בישראל ביוזמת משרד החוץ ולשכת ראש הממשלה.

"הפלסטינים השחירו את האסלאם": בסעודיה גינו את התקפת הבלוגר

"הפלסטינים השחירו את התדמית של האסלאם": חברו של הבלוגר הסעודי שהותקף בירושלים גינה את ה"דרך הברברית של הטרוריסטים"Roi Kais

Posted by ‎כאן חדשות‎ on Tuesday, July 23, 2019

לאחר הפגישה עם הבלוגרים ממדינות ערב אמר נתניהו: ״נפגשתי עכשיו עם משלחת עיתונאים ממדינות ערביות שלרובן אין קשרים דיפלומטיים עם ישראל. הם ביטאו את הרצון שלהם שהציבור הערבי יכיר את מדינת ישראל, יבוא למדינת ישראל ויחזק את הקשרים הללו. אני עובד על זה קצת בגלוי והרבה מאוד בסתר כדי לחזק את הקשרים הללו. זהו ביקור חשוב. יש כוחות שכמובן רוצים להחזיר אותנו אחורה – אך אנחנו מתקדמים קדימה.

עוד הוסיף נתניהו: "אמרתי להם דבר אחד, שאני מאמין בו, שהכוח היחידי שמונע את קריסת המזרח התיכון, מתוך המזרח התיכון, זה ישראל. בלי ישראל, אני יכול להגיד בוודאות, שהמזרח התיכון היה קורס תחת כוחות הקנאות האסלאמית – השיעית המונהגת על ידי איראן, או הסונית המונהגת על ידי דאע"ש. ישראל, בהיותה כאן, בפעולותינו, בעשייה הגדולה שלנו ובשיתופי הפעולה שלנו – מונעת את קריסתו של המזרח התיכון לאסלאם הקיצוני״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.