באישור המלך?

לא מתנצל: "הפלסטינים מנצלים את ילדיהם לשנאה"

תמונה – מחמוד סעוד
מסעודיה באהבה: הבלוגר הסעודי מחמוד סעוד, מגיב לראשונה לאחר חזרתו לסעודיה, על המתקפה שספג לפני כחודש מפורעים פלסטינים בהר הבית, בגלל להערצתו למדינת ישראל - "באמת כואב לי. כשראיתי את הילדים, שמגדלים את ילדיהם בצורה רעה, מנצלים אותם לשנאה. הילדים שירקו עליי היו צריכים להיות בבית ספר." - צפו

מחמוד סעוד, הבלוגר הסעודי שהותקף לפני כחודש ע"י פורעים פלסטינים בהר הבית, פרסם אמש סרטון בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא מגיב לראשונה על המתקפה ועל חוויותיו מביקורו בישראל, "אני הולך לדבר על הביקור בישראל, ואני מקוהה שהישראלים יוכלו לבקר בסעודיה בקרוב"

הרבה אנשים שואלים אותי מה קרה בהר הבית. אין לי שום תגובה", אומר סעוד בסרטון שפרסם. "אני בנאדם שליו, אני אשמח לראות את הישראלים והפלסטינים חיים ביחד. הסכסוך זה לא הבעיה שלי ואין לי זכות להכניס עצמי לתוך התיק הזה. אני מאמין שיש פיתרון ובתקווה שנוכל להשיג שלום בקרוב." אומר סעוד.

סעוד מוסיף בביקורת על הפלסטינים: "הדבר החשוב ביותר, שבאמת כואב לי. כשראיתי את הילדים, שמגדלים את ילדיהם בצורה רעה, מנצלים אותם לשנאה. הילדים שירקו עליי היו צריכים להיות בבית ספר. במקום טוב יותר. מבלי… אין מילה שיכולה לתאר את זה.. מרבית האנשים שראו את זה, אני מכבד את כולם, אין לי בעיה עם אף אחד, באתי בשביל שלום, אין לי שום דבר עם פוליטיקה, אני לא יודע למה התנהגו אליי ככה, זה מוזר.", תקף סעוד את החינוך לשנאה של הרשות הפלסטינית.

מחמוד סעוד ויאיר נתניהו

עוד אומר מחמוד סעוד: "אני מקווה שיגדלו את ילדיהם כבוד, שילמדו אותם לכבד אחד את השני ואנשים ממדינות אחרות. זה מה שרציתי להגיד. "אני רוצה להודות לכם מקרב לב לאלה שדאגו לי. אני מעריך את האהבה שלכם. הביקור שלי בישראל זה משהו אחר, זה החלום, לראות את ישראל בעיניים שלך, איך חיים ביחד, אין בעיות, אין מתיחות כמו שרואים בתקשורת, זה מה שנגע לליבי. אני ראיתי יהודים ערבים נוצרים כולם חיים ביחד".

"כשהלכתי למסעדה, ראיתי את כולם ביחד, אם לא היו מספרים לי קצת על עצמם, הייתי חושב שהם משפחה. זה משהו שנותן לי תקווה. תודה רבה, באמת, כשראיתי את ישראל במשך חמש ימים הייתי בהלם, ראיתי תמונה שונה, משהו אחר, חיובי מאוד. אני מאחל שיום אחד הישראלים יכלו לבקר בסעודיה ואני יוכל לבקר שוב בישראל. ובאמת חברים, אני מבקש מכם תתמכו בשלום, תלמדו את ילדיכם, את הדור החדש, כמה אנחנו זקוקים לשלום, לחיות ביחד ללא בעיות". סייף מחמוד סעוד את הסרטון.

המתקפה נגד מחמוד סעוד בהר הבית

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.