לא מפחד

הבלוגר הסעודי חושף תמונות עם בכירים בישראל

תמונה – מחמוד סעוד
חודש לאחר ביקורו בישראל, מתחיל הבלוגר הסעודי מחמוד סעוד, הידוע בהערצתו לראש הממשלה בנימין נתניהו, לחשוף תמונות מפגישות שקיים עם בכירים בישראל - צפו בתמונות

הבלוגר הסעודי מחמוד סעוד, חושף הערב תמונה ראשונה מפגישה שקיים עם נתניהו במהלך ביקורו בישראל, יחד עם משלחת בלוגרים ממדינות ערב. מיד לאחר שהותקף בהר הבית ע"י פורעים פלסטינים ועורר מהומה ברחבי העולם הערבי, מיעט סעוד לכתוב ברשתות החברתיות ולהפיץ תמונות שלו מביקורו בישראל, אך בשבוע האחרון, החל סעוד שוב להתראיין ולחשוף תמונות מביקורו הנדיר.

"רגע היסטורי הפגיש אותי עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, איש שלום שהבין מוקדם מהן ההשלכות של טרור המשטר האיראני. הוד מעלתך, יש לי את כל אהבתך והערכתך ואני מודה לך על הכנסת האורחים שלך.", כתב סעוד בטוויטר

https://twitter.com/mohsaud08/status/1159553742745812992?s=20

כפי שדיווחנו השבוע, הבלוגר הסעודי פרסם השבוע סרטון בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא הגיב לראשונה על המתקפה ועל חוויותיו מביקורו בישראל, "אני הולך לדבר על הביקור בישראל, ואני מקווה שהישראלים יוכלו לבקר בסעודיה בקרוב"

יאיר נתניהו ומחמוד סעוד

הותר לפרסום? יאיר נתניהו שיתף ברשת תמונה משותפת עם הבלוגר הסעודי מחמוד סעוד שביקר בישראל. הפלסטינים כרגיל זועמים>> http://bit.ly/2MEzZX3

Posted by ‎באזזנט‎ on Monday, August 5, 2019

בסרטון שפרסם מחמוד סעוד בחשבון הטוויטר שלו, הוא מתח ביקורת על החינוך לשנאה של הפלסטינים: "הדבר החשוב ביותר, שבאמת כואב לי. כשראיתי את הילדים, שמגדלים את ילדיהם בצורה רעה, מנצלים אותם לשנאה. הילדים שירקו עליי היו צריכים להיות בבית ספר. במקום טוב יותר. מבלי… אין מילה שיכולה לתאר את זה.. מרבית האנשים שראו את זה, אני מכבד את כולם, אין לי בעיה עם אף אחד, באתי בשביל שלום, אין לי שום דבר עם פוליטיקה, אני לא יודע למה התנהגו אליי ככה, זה מוזר.", תקף סעוד את החינוך לשנאה של הרשות הפלסטינית.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.