העולם הערבי

ארה"ב: נהג Uber מוסלמי הורשע באונס של נוסעת

תמונה – משטרת פנסילבניה
בית המשפט בפנסילבניה הרשיע ביום שישי האחרון את הצעיר המוסלמי אחמד אל ג'אפרי, נהג היסעים בחברת אובר בעבירות אינוס, תקיפה מינית ותקיפה של נוסעת שהייתה שיכורה.

ב-10 בפברואר 2019, אסף אל ג'אפרי (27) נוסעת מהקזינו ריזורט ואלי פורג' לנסיעה שהייתה אמורה לקחת כ-15 דקות עד לביתה. אולם בפועל ארכה 53 דקות כשבמהלכן אל ג'אפרי ואנס ותקף אותה.

בסיומה של נסיעת האונס, אל ג'אפרי גבה תוספת של 150$ עבור הנסיעה, בטענה כי הקיאה ברכב, כך על פי התובע המקומי. בעדותו הודה אל ג'אפרי כי היה מודע לעובדה שהנוסעת הייתה שיכורה, אולם התעקש כי מעולם לא היה ביניהם מגע.

הדיווח ברשת ABC

לאחר שבדיקות ה-DNA הוכיחו כי אכן עברה אונס על ידי הנהג, שינה אל ג'אפרי את גירסתו וטען כי היחסים היו בהסכמה מלאה וכי חשש שאשתו ההריונית תדע על הבגידה שהתרחשה במונית.

בית המשפט לא קיבל את גירסתו של אל ג'אפרי והרשיע אותו במעשים חמורים. גזר דינו ינתן בחודשים הקרובים ומוערך כי לאחר ריצוי המאסר יגורש בחזרה למצרים. אובר ארה"ב מסרה לתקשורת כי אל ג'אפרי הושעה לצמיתות משירותיה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.