אין הרוגים אמריקאים

מפקד איראני: "ארה"ב פינתה הרוגים לישראל"

תמונה – press tv
כשמאחוריו גם דגל חמאס, מפקד חיל האוויר האיראני טוען בהצגת ראווה לעיתונאים, כי הרוגים ופצועים אמריקאים פונו במטוסים לישראל וירדן. "יכולנו לגרום לפחות 500 הרוגים בקרב צבא ארה"ב, אך נמנענו" - ג'ון קרי: "אנחנו לא בטוחים יותר מכיוון שנשיא זה היה מוכן להפעיל באופן אישי את האנטי-אובאומיזם שלו עד כדי כך שהוא מסתכן במלחמה" - צפו בנזק שנגרם

בניגוד להודעת נשיא ארה"ב טראמפ כי אין הרוגים אמריקנים, מפקד חיל האוויר והחלל של משמרות המהפכה באירן טוען היום בהצגת ראווה לתקשורת האירנית, כי צבא ארה"ב היה בכוננות מלאה לסטירה שחטפו מאירן, לדבריו, מטוסי סיור אמריקנים סיירו במשך שעות מעל שמי עיראק לפני שהחלה מתקפת הטילים מאירן.

עוד טען המפקד האיראני: "הטילים האיראנים פגעו ביעדים והרסו מתחמים שלמים בבסיס הצבאי של ארה"ב. מטוסים אמריקניים פינו את ההרוגים והפצועים מבסיס עין אל אסד בעיראק לישראל ולירדן, אמר המפקד לתקשורת האיראנית.

עוד אמר מפקד האוויר והחלל: "לא רצינו לגרום לאובדן חיים, אבל אנשים רבים כנראה מתו או נפצעו. יכולנו לגרום לפחות 500 מקרי מוות בקרב אנשי צבא ארה"ב, אך נמנענו."

מזכיר המדינה לשעבר ג'ון קרי תקף את טראמפ: "ארצות הברית נחלשה מהצעדים שהנשיא הזה נקט… אנחנו לא בטוחים יותר מכיוון שנשיא זה היה מוכן להפעיל באופן אישי את האנטי-אובאומיזם שלו עד כדי כך שהוא מסתכן במלחמה."

ברשתות החברתיות פורסם תיעוד שמראה לכאורה את הנזקים שנגרםממתקפת הטילים לבסיס ארה"ב בעיראק.
https://twitter.com/Intel_Sky/status/1215174798449553408?s=20
https://twitter.com/Reza38390602/status/1215148707445923841?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.