עסקה מדינית?

דיווח: ישראל משחררת אסירים סורים

תמונה – סנא ניוז
בהמשך להחלטת ממשלה יבוצע היום שחרור 2 אסירים סורים ממאסר, אמל אבו סלאח והמרגל מקת סודקי - נתניהו: "כמחווה מדינית וכצעד של רצון טוב, בעקבות הבאת גופתו של זכריה באומל ז"ל מסוריה לישראל"

בהמשך להחלטת ממשלה ובתאום עם צה״ל, ישראל נענתה ותשחרר היום את האסירים הסורים, אמל אבו סאלח, תושב מג׳דל שאמס ברמת הגולן. מרצה 7 שנות מאסר ושמונה חודשים בגין הריגת אזרח סורי. נשפט למאסר עד 2023.

ואת האסיר השני, המרגל מקת סודקי, יליד 1967, תושב מג׳דל שאמס ברמת הגולן. מרצה 11 שנות מאסר החל משנת 2015 בגין עברות בגידה וריגול, תמיכה בטרור ומגע עם ארגון עוין. נשפט למאסר עד 2026. זהו מאסרו השני, שוחרר ממאסר קודם בשנת 2012 לאחר 27 שנות מאסר.

לפני מספר חודשים דרש האסיר מקת סודקי להשתחרר לביתו שברמת הגולן, וסירב להצעת רוסיה להשתחרר ממאסר בתנאי שיעבור לדמשק.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "הממשלה אישרה את שחרור שני האסירים, כמחווה מדינית וכצעד של רצון טוב, בעקבות הבאת גופתו של זכריה באומל ז"ל מסוריה לישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.