זועקים לשינוי

מגישה איראנית: "סליחה ששיקרתי לכם שנים"

תמונה – press tv
לפחות 2 מגישות בכירות התפטרו מתפקידם ברשת הטלוויזיה הממלכתית באיראן, בעקבות טיוח חקירת המטוס שהתרסק ועליו 167 אזרחים שנהרגו - בפוסט אמיץ ומסוכן שפרסמה אחת המגישות בחשבון האינסטגרם, היא התנצלה על כך ששיקרה לצופים במשך 13 שנים. הפוטס הוסר לאחר מספר שעות והיא ככל הנראה נעצרה בידי משמרות המהפכה - צפו

הרוחות באיראן סוערות לאחר הפלת המטוס האוקראיני ועליו 167 אזרחים נהרגו, בהתחלה טענה ממשלת איראן כי המטוס הרסק מכשל טכני, אך לאחר איומים ולחצים ממדינות העולם הודו כי טיל איראני הוא זה שפגע במטוס שהתרסק.

עשרות אלפי איראנים יצאו לרחובות והפגינו נגד ההסלמה עם ארה"ב שמוביל המשטר האיראני והטיוח של משמרות המהפכה בחקירת הפלת המטוס. המגישה שהתפטרה כתבה: "היה לי קשה מאוד להאמין שהרגנו את בני ארצי. אני מתנצלת על כך ששיקרתי לכם בטלוויזיה במשך 13 שנים.", פרסמה המגישה הבכירה את הפוסט המסוכן. לאחר מכן הפוסט נמחק וככל הנראה היא נעצרה בידי השלטונות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.