היא-מאן

הלם: אישתו של האימאם התגלה כגבר

תמונה – daily monitor uganda
אימאם מאוגנדה הושעה מתפקידו לאחר שהתגלה כי אשתו החדשה היא למעשה גבר מתחזה שרצה לגנוב את כספו - הסיפור שמסעיר את אוגנדה

אימאם מכפר קימפיסי שבאונגדה הושעה מתפקידו לאחר שהתגלה כי אשתו החדשה איתה הוא התחתן בטקס אילסאמי בעיר הולדתו לפני מספר שובועות, היא למעשה גבר מתחזה שחמד את רכושו.

השייח מוחמד מוטומבה, בן 27, גילה את האמת המביכה כשאישתו הטריה נתפסה גונבת טלוויזיה מבית השכנים. קצינת משטרה שהגיעה למקום ביצעה חיפוש על "החשודה" וגילתה לתדהמתה "שהחשודה" היא למעשה גבר מתחזה, שלבש בדרך כלל חיג'אב. לאחר חקירה, הודה החשוד ששמו האמיתי הוא ריצ'רד טומושה, וכי הוא התחתן עם האימאם במטרה לגנוב את כספו.

לטענתו טען האימאם המובך, כי הוא התחתן רק לפני שבועיים הוא עדיין לא היה בקשר אינטימי עם 'אשתו הטריה', כי היא אמרה לו שהיא במחזור החודשי שלה. עובד במסגד אמר לעיתון "הדיילי מוניטור באוגנדה", כי היה לו קול רך ומתוק והלך כמו אישה.

עוד חושף העיתון "דיילי מוניטור", כי ארבעה ימים לאחר החתונה, התלונן האימאם מוטומבה לפקידי המסגד, כי אישתו החדשה מסרבת 'להתפשט בזמן שישנו'.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!