בשירות המשטר?

משורר סעודי: "נתניהו פחדן. שחרר אותנו מנוכחותם של הפלסטינים"

תמונה – מתוך הסרטון
רואף אלסעין, משורר וסופר סעודי פופולרי, מצליף בפלסטינים ונתניהו לכבוד יום העצמאות, בתגובה לביקורת הפלסטינית על סדרה סעודית חדשה המעודדת נורמליזיציה עם ישראל. צפו .

בתגובה למתקפה ברשתות החברתיות הפלסטיניות נגד הסדרה הסעודית החדשה המושדרת בימי הרמאדן, בה מוצג קו פשרני ופייסני עם מדינת ישראל. המשורר הסעודי רואף אלסעין יוצא במתקפה נגד הפלסטינים.

ראש הממשלה הפלסטיני אף התנצל פומבית על הקריקטורות המשפילות שפרסם אתר אינטרנט פלסטיני נגד סעודיה.

בתיעוד וידאו שפרסם המשורר הסעודי הוא תוקף: "פלסטיני, אתה אינך ערבי. אין לך אדמה ואין דבר כזה "סוגיה פלסטינית". האדמה – אדמת ישראל. יצחק שמיר, רבין, שרון וגולדה היו גיבורים. "

"נתניהו פחדן. יא נתניהו, שרוף את הכנופיות האלה! שחרר אותנו ואת העולם מנוכחותם של הפלסטינים. למה להשאיר אותם? אני מוכן לאחר בביתי יהודי ואיני מוכן לארח פלסטיני."

"ישראל היא מדינה ישראלית השייכת לבני ישראל. אין לכם זכות על ארץ ישראל. היהודים בני יצחק ואנחנו הערבים בני ישמעאל – בני דודים. אבל אתם (הפלסטינים) מאיפה באתם? מה אתם מתערבים בעניין? אתם שאריות של עמים: צוענים, תורכמאנים, צ'רקסים, מונגולים. מה אתם מתערבים ביננו (בין היהודים והערבים-א"ע) בני ישראל על אדמתם. לכם אין אדמה!"

לסיום תקף הסעודי: "לידיעתכם אין לכם אקצא (מסגד אלאקצא – א"ע). אין דבר כזה. יש ירושלים (קדס-א"ע). מסגד אלאקצא המופיע בכתובים נמצא בג'עראנה, במרחק 29 ק"מ מהעיר טאיף(בסעודיה – א"ע). לטענתכם מסגד אלאקצא נבנה בשנת 72 להג'רה, כלומר 60 שנה אחרי מותו של מחמד איך זה ייתכן?על מי אתם צוחקים? אתם צורחים ומייללים שיש לכם "סוגיה פלסטינית" ובאמצעותה אתם מגייסים כספים מאזרחים ערבים, מסעודיה וגם ממני.. תחת הסיסמא "תן ריאל (המטבע הסעודי-א"ע) ותציל ערבי", מי אמר שאתם ערבים בכלל? ואח"כ אתם מקללים את מי שתורם לכם כסף. זה מוסר? זה מצפון? לא!

בסדרה הסעודית המשודרת בימי הרמדאן, נראה השחקן הראשי שואל בתמיהה את חברו, איך הוא עושה עסקים עם ישראלים שאמורים להיות אויבים: "האויב הוא מי שלא מעריך את עמידתך לצדו ומקלל אותך יומם וליל יותר מהישראלים"

(התרגום באדיבות "אבו עלי בטלגרם)

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!