בפנים גלויות

תושב עזה זועק באומץ: "זה ההישג הכי גדול שלנו"

תמונה – מתוך הטלגרם 'אבו עלי אקספרס'
תושב עזה מטיח ביקורת נדירה וחריפה נגד משטר הטרור של חמאס בסרטון שפרסם מגג ביתו שברצועת עזה: "היישג הכי גדול שלנו ב13 שנה האחרונות זה 100 דולר מקטאר ו4 שעות חשמל". צפו ושתפו

בפנים גלויות: על רקע איומי חמאס והג'יאהד האיסלמי בעזה להגביר את שיגור בלוני נפץ לישראל, תושב עזה אמיץ במיוחד פרסם סרטון בו הוא מותח ביקורת חריפה נגד משטר הטרור של חמאס בעזה. "אני בזבזתי 13 שנה מחיי, כדי שאחיה 4 שעות עם חשמל ביום, בלי עבודה, בלי תעסוקה, בלי אוכל, בלי שתייה, בלי דירה, בלי כלום. ואחרים כבו בשנות השלושים לחייהם ולא מתחתנים ובלי שום דבר. שאלוהים יעזור לנו אתכם"

העזתי ממשיך ותוקף באומץ רב: "ההישג הסופי שלנו אחרי 13 שנה (של שליטת חמאס בעזה), הקדשנו 13 שנה וסבלנו 13 שנה, עברנו סבל שלא עברה אף מדינה בעולם, וההישג הסופי שלנו זה 100 דולר מקאטר ו 4 שעות חשמל"

לסיום קילל העזתי את בכירי חמאס: "שאלוהים יעזור לנו עם כל אלה שפוגעים בבני עמו וברצועת עזה. אללה ידאג שלא תגיע לגן עדן ולא תחייך כל חייך"

תרגום באדיבות: הבלוגר אבו עלי

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.