שואף לנקום

נסראללה ממשיך לאיים: "נהרוג חייל, הישראלים יצאו מהחורים"

תמונה – חיזבאללה
מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה שואף בכל מחיר לנקום את מות מחבל הארגון ע"י צה"ל בעת האחרונה ומאיים שוב: "כשישראל הורגת אחד מאנשינו - אנחנו נהרוג אחד מאנשיה". צפו בסרטון המאיים ובעברית שהפיצו חיזבאללה ברשת

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים לפני זן קצר שוב כי התגובה נגד ישראל אחרי הרג אחד ממחבלי הארגון בסוריה טרם הגיעה להגשמתה. "כשישראל הורגת אחד מחיילינו – אנחנו הורגים אחד מחייליה", אמר נסראללה בנאומו לרגל חג העשורא השיעי.

נסראללה התייחס למתיחות בגבול לבנון- ישראל והבהיר כי מטרת ארגונו היא לשמר את מאזן ההרתעה מול ישראל. דבריו מגיעים על רקע האירוע בשבוע שעבר, בו ניסה חיזבאללה לפגוע בחיילי צה"ל, ללא הצלחה. באותו אירוע הגיב צה"ל בתגובה ותקף מטרות של חיזבאללה בלבנון, לא דווח על נפגעים.

"לפני כמה שבועות נהרגו בפעולה ישראלית בסוריה כמה לוחמים, כולל לוחם הארגון עלי כאמל מוחסן, ואנחנו מחויבים להגיב ולשמר את משוואת ההרתעה. אנו מחויבים למאזן ההרתעה ומטרתנו אינה נקמה אלא להעניש את הרוצח. הוצאנו הודעה שלפיה פעיל שלנו נהרג בהפצצה בסוריה. ישראל נבהלה והחליטה להגביר כוננות בכל הגבול, לפנות את המוצבים ולבטל את הפטרולים. צבא ישראל החל לשלוח רובוטים בדמות חיילים כמו בפעם הקודמת. הם רוצים שנתקוף את הרובוט ונסיים את הסיפור. זה הצבא שמחשיב את עצמו כצבא החזק באזור. אמצעים אלו והתקיפות של צה"ל בעקבות תזוזות בגבול הם ביטוי לבהלה בישראל.

צילום: דובר צה"ל

"אם רצינו להגיב רק בשביל להעלות את המורל ובשביל דיווח בחדשות היינו עושים את זה ביום הראשון. פעילי ההתנגדות יכלו לפגוע בכל מוצב, לצלם את הפגיעה ולפרסם אותה ברשתות החברתיות ובטלוויזיה וייגמר הסיפור. זוהי לא המטרה שלנו. אנחנו פעולים לפי משוואה ברורה: על ישראל להבין כי ברגע שהיא הורגת את אחד מפעילינו, אנחנו נהרוג את אחד מחייליה. כל חיילי צה"ל מסתתרים כמו עכברים. בסופו של דבר חיילי הכיבוש ייצאו ממחבואיהם, נפגע בהם ונממש את תגובתנו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.