קשה לצפייה

זעם מוסלמי: 3 נרצחו בפיגוע טרור בצרפת

תמונה – צילום מסך
שלושה בני אדם נרצחו בפיגוע טרור בכנסייה בעיר ניס שבצרפת, באירוע נוסף נוטרל בירי מחבל מוסלמי שצעק 'אללה אכבר' וניסה לפגוע בעוברי אורח. ראש ממשלת מלזיה האנטישמי: "למוסלמים יש זכות לכעוס ולהרוג מיליוני צרפתים על מעשי הטבח בעבר".

הטרור האיסלאמי: על רקע סערת הקריקטורות בעולם המוסלמי והזעם שמוביל נשיא טורקיה נגד צרפת וראש הממשלה מקרון שהגן על חופש הביטוי, מחבל מוסלמי רצח הבוקר בדקירות סכין מתפללות בכנסייה בעיר ניס שבצרפת, לפי הדיווחים המחבל ערף את ראשה של אחת המתפללות בכנסייה ופצע מספר בני אדם נוספים.

באירוע נוסף נורה מחבל צעיר שצעק 'אללה אכבר' וניסה לפגוע בעובר אורח, הוא נוטרל על ידי מספר שוטרים חמושים. רה"מ מקרון העלה את הכוננות במדינה ואמר: "צרפת מותקפת בגלל הערכים שלנו, אהבתנו לחופש והיכולת לא להיכנע לכל סוג של טרור. לא ניכנע. נגביר כוננות. פריסת חיילים תתוגבר להגן על כנסיות ובתי ספר. אני כאן להביע מסר של נחישות מוחלטת להגן על אזרחינו ושל אחדות לאומית"

ראש ממשלת מזליה הידוע בעמדותיו האנטישמיות פרסם ציוץ שאושר ברשת הטוויטר: "למוסלמים יש זכות לכעוס ולהרוג מיליוני צרפתים על מעשי הטבח בעבר."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!