חיסול ממוקד

לבקשת ארה"ב: המוסד חיסל טרוריסט בכיר בלב טהרן

תמונה – צילום מסך

עיתון 'הניו יורק טיימס' חשף בסוף השבוע כי סוכני מוסד בהוראת ארה"ב חיסלו בלב טהרן את המבוקש אבו מוחמד אל מסרי מספר 2 בארגון הטרור אל קאעידה.

על פי הדיווח ב"ניו יורק טיימס", בחודש אוגוסט, סוכני מוסד ישראליים על אופנועים ירו למוות במבוקש הבכיר בלב העיר טהרן שבאירן. יחד איתו חוסלה גם ביתו שנשואה לבנו של מנהיג אל קאעידה אוסמה בין לאדן. בתקשות האירנית דיווחו לפני שלושה חודשים כי בחיסול נהרג דוקטור מלבנון איש חיזבאללה ובתו.

עוד דווח, כי החיסול התבצע בדיוק בתאריך בו מציינים אל קאעידה את הפיגועים נגד שגרירויות ארה"ב באפריקה ב-1998 בו נהרגו מעל 200 בני אדם ואלפים נפצעו, אל מסרי היה אחד מהמעורבים בביצוע הפיגועים.

לאחר הפרסום הדרמטי וההוכחות כי אירן מעניקה חסות לבכירי ארגון הטרור אל קאעידה במדינה, הכחישו האיראנים את הפרסום ואמרו: "אל תיפלו בפח בסיפורים מהוליווד והציונים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!