שלום עוין

הכוכב המצרי שהצטלם עם עומר אדם מאושם "בהעלבת העם"

תמונה – עיבוד טוויטר
הזמר המצרי הפופולרי מחמד רמאדן שהצטלם עם הזמר עומר אדם במהלך מסיבה בדובאי, זומן לבית המשפט בקהיר לאחר שהוגשה נגדו תלונה על "העלבת העם מצרי" וקריאות לגרשו מהמדינה. צפו בסרטון שעורר זעם פלסטיני

בית המשפט במצרים הזמין לשימוע את הכוכב המצרי, מוחמד רמדאן, שהצטלם עם עומר אדם בדובאי לצלילי הבה נגילה. ברשתות החברתיות במצרים הגיבו בזעם וקראו לחרם על הכוכב המצרי שעד לפני פרסום התמונה, היה הכוכב הבלתי מעורער של מצרים ומדינות ערב.

בניסיון למתן את הביקורת החריפה נגדו ברשתות החברתיות, שינה הזמר רמדאן את תמונת הפרופיל שלו בפייסבוק בו הוא נראה לובש כפייה פלסטינית.

עד לרגע זה רמדאן לא הגיב רשמית לסערה במצרים, אך מקורבו הגיב בשמו: "לא ידעתי ולא שאלתי מי הוא, כל אדם שמצטלם איתי, כל עוד הוא בנאדם אני מצטלם איתו, לא שואל על הצבע, הדת או האזרחות שלו, כולנו בני אדם ונבראנו על ידי אללה, אני לא יודע עם מי אני מצטלם, כל מי שמבקש להצטלם איתי אני מסכים ולא מסרב, וכל הציבור יודע את זה", הגיב רמאדן בתגובה לביקורת.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.