דרמה בשידור חי

מגישה מעיפה משידור משפחה לא מחוסנת: "זה מטריף אותי"

תמונה – צילום מסך ערוץ 13

במהלך דיון באולפן על חיסונים לילדים, מגישת הטלוויזיה נועה רוזין, הורידה בעצבים משידור חי משפחה לא מחוסנת בתוכנית הבוקר בערוץ 13.

במהלך הראיון התפרץ האב לשידור ואמר, "הרסתם את העולם עם הקורונה. אנחנו נדבקו בקורונה, הילדים שנמצאים איתנו בבית עשו כבר 4 בדיקות ולא נדבקו. זה לא מגיפת קץ האנושות זה מגיפת קץ האנושיות. הרסתם את העולם עם כל הסקרים הבידודים והגבלות. מחלה שלא פוגעת בילדים".

המגישה הגיבה במתקפה והורידה מיידית את המשפחה מהשידור, "אני חושבת שהנתונים בבתי החולים יגידו דברים אחרים. אני אשמח שתגיד את המשפט הזה להורים שהילדים שלהם מאושפזים בלונג קוביד, ואני חושבת שזה בדיוק הזמן להוריד את המשפחה משידור כי אני לא רוצה לעודד את הדבר הזה. זה לא יבוא לידי ביטוי בתוכנית הזאת. אני מצטערת זה פשוט מטריף אותי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!