הדבקה המונית

ר"ע בני ברק זועם: "אסור להפוך את בני ברק לגטו"

תמונה – לשכת ראש העיר
ראש עירית בני ברק מגיב בזעם לדיווחים על אפשרות להטיל סגר מלא על העיר בני ברק בעקבות התפשטות הנגיף בעיר: "בני ברק היא לא פלנטה אחרת גם אם אנחנו בחליפות". צפו

מבידוד: ראש עירית בני ברק אברהם רובינשטיין מגיב לדיווחים, כי הממשלה שוקלת להטיל סגר מלא על העיר החרדית בני ברק, בעקבות ההתפשטות הגוברת בחולי נגיף הקורונה בעיר: "אי אפשר לבנות כלא חדש. המציאות לא תאפשר. התושבים לא יעמדו בזה וההמלצה הזו רק תיצור אפקט הפוך. אסור להפוך את בני ברק לגטו, הסגר לא ירפא את המחלה"

השר גלעדן ארדן אמר לחדשות 12: "היום בבני ברק יש ציות מאוד נרחב להנחיות משרד הבריאות, אולי בשוליים מפרים את ההנחיות. המשטרה בהיערכות חסרת תקדים, ואם תהיה החלטה על סגר אנחנו יודעים לבצע זאת תוך זמן קצר".

סגן ראש העיר בני ברק, עו"ד גדליהו בן שמעון תקף את הכוונה לסגר: "הטלת סגר על בני ברק – צעד פופוליסטי שנועד למצוא חן בעיני ראש העיר השכן מרמת גן; טוב עשה ראש העיר כשהפקיד את הפרויקט בידיו של האלוף רוני נומה. ראש העיר וההנהגה כולה משלבים כוחות על מנת לסייע למשרד הבריאות".

הכתב החרדי מאיר ברגר מעיתון 'המבשר', כתב על ההסתה התקשורתית לטענתו נגד הקהילה החרדית: "דנה וייס, אני חרדי אבל לא מטומטם. אני רוצה לחיות בדיוק כמוך, להרגיש טוב כמו ההורים החילוניים שלך. ויודעת מה עוד אני רוצה, היום יותר מתמיד? לחזור כבר לעבוד ולשלם מיסים. לעבוד הרבה, לשלם הרבה מיסים. בדיוק כמו שהיה עד עכשיו וכמו שיהיה אחרי המגיפה הארורה."

"אני מתחנן בפנייך ובפני שאר המעונבים באולפנים: תפסיקו לטנף עליי. תפסיקו לטנף על הילדים החרדים שלי, על ההורים החרדים שלי, על הסבתא החרדית שלי, על השכנים החרדים שלי. על למעלה ממיליון חרדים שפויים בישראל, שרוצים לחיות בדיוק כמוכם ולהרגיש טוב בדיוק כמוכם כי הם יצורים אנושיים עם מוח שבינתיים עובד מצוין ומבין את גודל הסכנה והמשמעויות שלה."

"מידי ערב אתם מתיישבים באולפנים, מחפשים את האשמים במגיפה וכדי למנף את הרייטינג אתם שוב ושוב מעלים על המוקד את השעיר לעזאזל: החרדים. בעזרת ויז'ואל שחור משכונה חרדית קיצונית אחת בירושלים אתם הופכים את כל הציבור החרדי למוטציה מהלכת המבקשת להחריב את האנושות החילונית בשם הדת והמקווה."
"
לסיום כותב ברגר: "הגיע הזמן לצעוק את המשפט הבא בקול גדול ואני מקווה שהוא ייכנס לכם, החילונים, עמוק בראש ויחזיק שם מעמד לאורך זמן: מאה שערים מייצגת אותי ומיליון חרדים אחרים בדיוק כמו שהיא מייצגת אתכם ואת המקורזל המקועקע ממרמורק-הבימה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.