סגר על בני ברק

נתניהו: "מענק לפסח לכל ילד וקשיש"

תמונה – לע"מ
ראש הממשלה נתניהו בהצהרה מיוחדת ממעונו, הורה על רשימת צעדים נוספים נגד הקורונה ובהן לבישת מסכה במרחב הציבורי. בנוסף התייחס למצב הכלכלי וכי כל משפחה עם ילדים תקבל מענק מיוחד לחג הפסח

בהצהרה מיוחדת לאזרחי ישראל ממעונו שבירושלים, הודיע ראש הממשלה נתניהו כי הוחלט לתת מענק מיוחד לחג הפסח. כל משפחה עם ילדים תקבל 500 ש"ח לכל ילד, כל קשיש יקבל תוספת של 500 ש"ח.

בנוסף, הורה ראש הממשלה על רשימת צעדים נוספים להתמודדות עם הקורונה, ובראשן כי אזרחים יידרשו לצאת לרחוב עם מסכות או עם כיסוי.

נתניהו חזר על החלטתו כי כל ישראלי השב מחו"ל יכנס לבידוד במלונית: "נאפשר לכל ישראלי לחזור הביתה, אבל בו בזמן עושים את מה שדרוש כדי לשמור על חיי אזרחי ישראל".

נתניהו פנה בבקשה לאזרחי ישראל שלא לקיים את הסדר במסגרת מורחבת אלא רק עם המשפחה הגרעינית שכבר נמצאת בבית.

על התפרצות הקורונה בבני ברק, אמר ראש הממשלה כי תוגבל הכניסה והיציאה לעיר, ואף בתוך העיר עצמה ישמרו מגבלות התנועה כפי שאר חלקי הארץ.

"מתחילים לראות סימנים שאולי בזכות הצעדים שנקטנו אנחנו בדרך להשתלט על המגיפה", אמר נתניהו, "אבל זה מוקדם לקבוע זאת בוודאות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.