פרגון נדיר

עורך החדשות: "נתניהו וסימן טוב הצילו את המדינה"

תמונה – לע"מ
גיא סודרי, עורך המהדורה המרכזית בחדשות 12, משבח בחריפות את ראש הממשלה נתניהו ואת מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב על התנהלותם המוקדמת בטיפול בנגיף הקורונה.

לא רק ביקורת: עורך חדשות 12 גיא סודרי מפרסם ציוץ פרגון נדיר לראש הממשלה נתניהו ולמנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, על התנהלותם במשבר הקורונה: "נתניהו ומשה בר סימן טוב הצילו את ישראל מאסון גדול – ההחלטה המוקדמת יחסית לסגור את השמיים ומיד אחר כך סגירת מערכת החינוך והגבלות התנועה מאפשרות לנו את הלוקסוס לריב על בדיקות ועל הכסף ולא להיות איטליה ספרד או ניו יורק. זה כמו מבצע מוקד בששת הימים להשמיד את מטוסי האויב על הקרקע"

הציוץ של סודרי זכה לשיתופים רבים ברשת ותגובות זועמות מאנשי השמאל. מייסד 'הליכודניקים החדשים' ליאור ימיני הגיב בזעם: ‏‎"לא ייאמן. עורך המהדורה המרכזית מקשקש ככה. חודשיים היו להם להתכונן לפני שהמחלה הגיעה מסין. חודשיים. להצטייד. לתכנן. להתכונן. לא עשו דבר מלבד להפיץ שנאה, לרגל נגד יריבים ולהתחמק ממשפט צדק. לא הצילו ולא כפכפים. פשוט לא ייאמן כמה התקשורת פה פח."

יועץ רה"מ לשעבר רן ברץ התייחס למספרי התמותה והתחלואה בישראל בהשוואה לגרמניה: "סתם שתהיו בעניינים. כשלגרמנים היו בערך את מספר החולים שלנו (לפני כשבועיים), היה להם חצי ממספר מהמתים שלנו, וכולם התפעלו מאחוז התמותה הנמוך כל כך, וכמה הבדיקות מדהימות. היום יש להם פי 14 חולים (מעל ל-77,000), ופי 74 מתים (כמעט 900), תמותה של כ-1.2%, ועולה בקצב מאוד לא נעים."

במכון מחקר בהונג קונג, הסוקר את התמודדות המדינות בעולם עם משבר הקורונה, פורסם אמש כי ישראל היא המדינה הבטוחה בעולם להתגוננות מפני הנגיף המסוכן.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!