רפואה שלמה

דיווח: שר הבריאות ליצמן ורעיתו חלו בקורונה

תמונה – משרד הבריאות
חשש במערכת הבריאות: שר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו אובחנו הלילה כחולים בנגיף הקורונה. בימים האחרונים נפגש השר ליצמן עם האדמו"ר מגור.

השר ליצמן ורעיתו מרגישים טוב, מטופלים כראוי וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

כפי הנדרש ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שתתבצע, יימסרו הודעות לכניסה לבידוד לאלו שנחשפו לקירבת השר ליצמן ורעייתו בשבועיים האחרונים.

מלשכת השר ליצמן נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו עודכן בפרטים. שר הבריאות ליצמן ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות."

ראש הממשלה נתניהו וסביבתו הקרובה נבדקו השבוע לנגיף הקורונה, התוצאות יצאו תקינות.

הגולשים ברשת לא שכחו והגיבו בתזכורת לשדר הרדיו נתן זהבי, שפרסם בשבוע שעבר פוסט בפייסבוק שנמחק לאחר ביקורת שספג על הסתה, בו הוא כתב כי "הדבר היחידי שיגרום לי להאמין שיש אלוהים זה שליצמן יחטוף קורונה". שדר הרדיו החרדי 'קול ברמה' משה גלסנר, שיתף הערב את הפוסט של זהבי וצייץ: "יש אלוקים".

נכון להבוקר (רביעי), העיר ירושלים ובני ברק מובילים במספר חולי הקורונה בפער על שאר היישובים בארץ. בירושלים נמצאו 870 חולי קורונה, ובבני ברק 723 חולים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.