"אוהבים את בני ברק"

חולדאי: "ניצול הקורונה לשיסוי בחרדים אינו ראוי"

תמונה – צילום מסך
בעוד הרשת סוערת בעקבות הצבת גדרות התיל בגבול רמת גן, והוראת מנכ"ל משרד הפנים להסיר את הגדרות, קיבלה בני ברק חיזוק לא צפוי דווקא מהעיר תל אביב

בעוד ברמת גן מציבים גדרות תיל בגבול עם בני ברק, בתל אביב מביעים סימפתיה לא צפויה לעיר בני ברק.

בעוד הרשת סוערת בעקבות הצבת גדרות התיל, והוראת מנכ"ל משרד הפנים להסיר את הגדרות, קיבלה בני ברק חיזוק לא צפוי דווקא מהעיר תל אביב.

ראש העיר, רון חולדאי כתב בחשבון הטוויטר שלו כי ניצול משבר הקורונה למערכת שיסוי נגד הציבור החרדי "אינו ראוי".

חולדאי הוסיף כי "חג הפסח הוא עת לערבות הדדית וסולידריות".

כאות לכך, כתב חולדאי כי בניין העירייה יואר הערב עם הכיתוב: "אוהבים את בני ברק".

לדבריו, "מתוך הזהדות עם שכנתנו שמעבר לירקון".

גם ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, הגיב בחריפות לדרישה לחסום את השכונות החרדיות בשכונת "הדר גנים" בפתח תקווה: "תתביישי לך".

אחת מהגולשות כתבה בתגובה לפוסט של גרינברג "שיתחיל להפנים שגם בעירו יש אוכלוסיית חרדים ב"הדר גנים" ואינו דואג לתושבים למחסם את הכניסות לעיר".

על כך הגיב גרינברג: "תראי כמה שאת אחוזת שנאה מנצלת את המצב בכדי להוציא את השנאה שלך לחרדים…פשוט גועל נפש".

לדבריו, "תסתובבי ותראי מה קורה בשכונות החילוניות בעיר, בגינות הציבוריות. לא פחות מהדר גנים ואוכפים נגד כולם. הנגיף לא מבחין בין אף אחד, ולך – מה שחשוב בעיר הזאת להוציא את השנאה הבוערת בתוכך. תתביישי לך".

כזכור, ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הציב גדרות תיל בגבול עם בני ברק ואמר כי למרות ההסגר עברו בנקודות הגבול מפירי הסגר וסיכנו בכך את בריאות הציבור: "חסימות רכות על ידי מחסומים ניידים ושילוט הופרו ונרמסו בגסות".

שאמה הכהן המשיך בשיסוי נגד המגזר החרדי בבני ברק והוסיף לנמק את החלטתו להצבת גדרות תיל "מצער שעסקנים שהביאו אסון על העיר בני ברק ותושביה בכך שהמשיכו שהנחו את הציבור להמשיך את החיים כרגיל בזמן שכל המדינה עצרה אותם והוסיפו חטא על פשע שהתנגדו להסגר משיקולים אישיים מנסים בכל דרך ללבות אש בכדי להסית את האש מהם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!