להם מותר

לא מתנצל: ליברמן אירח את בנו ותוקף את נתניהו

תמונה – ארכיון: מארק ניימן לע"מ
יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן אירח את בנו וכלתו בליל הסדר של חג הפסח למרות הנחיית משרד הבריאות. בתגובה לN12 תקף ליברמן את נתניהו: "נתניהו בעצמו לא מאמין בשיטות שבהן הוא נוקט"

ליברמן מצטרף למפירי ההנחיות ריבלין ונתניהו שאירחו בביתם את משפחתם בליל הסדר: ח"כ אביגדור ליברמן אירח בביתו בליל הסדר את בנו וכלתו, למרות האיסור הגורף והנחיות של משרד הבריאות מחשש להתפשטות נגיף הקורונה.

בתגובה לאתר N12 תקף ליברמן את שר הבריאות ליצמן ואת ראש הממשלה נתניהו: "ההחלטה של נתניהו וליצמן על סגר כללי על כלל האזרחים בערב חג הפסח, כפתרון למחדל הבדיקות המתמשך מצד אחד ובתקווה לרצות את החרדים מצד שני, היא שערורייה. המסקנה הברורה מליל הסדר בבלפור היא שנתניהו בעצמו לא מאמין בשיטות שבהן הוא נוקט", תקף ליברמן בתגובה לחשיפה.

בראיון לאתר 'מעריב' ערב החג התרברב ליברמן ואמר, כי לא ילבש לא כפפות ולא מסכה למרות החניית משרד הבריאות.

כזכור, נשיא המדינה ראובן ריבלין התנצל לאחר שנחשף כי אירח את בתו ונכדיו בליל הסדר בניגוד להנחיות של משרד הבריאות.

ראש הממשלה נתניהו טען, כי בנו אבנר שהשתתף בארוחת החג, גר במתחם מאובטח בבלפור, וכי אינו עבר על הנחיות משרד הבריאות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.