שיטחו את העקומה

המגיפה הסתיימה? ירידה דרמטית בחולי הקורונה

תמונה – משרד הבריאות
משרד הבריאות מפרסם נתונים עדכניים ממספר חולי הקורונה שירד דרמטית בישראל: ביממה האחרונה, רק 29 איש אובחנו כנדבקים בנגיף, הנתון הכי נמוך מזה כחודש וחצי. עמית סגל: " ‏עכשיו אפשר להירגע עם ההיסטריה ולפתוח את הכלכלה דחוף?"

משרד הבריאות מפרסם הערב נתונים דרמטיים ממספר חולי הקורונה בישראל: רק 29 נדבקים ביממה האחרונה. 6,227 חולים כעת בקורונה. 9,749 החלימו מהנגיף. 232 בני אדם רובם עם מחלות רקע נפטרו מהנגיף.

שר לביטחון פנים גלעד ארדן התייחס לירידה במספר החולים: "לאור הנתונים הטובים יש לפתוח את המשק ובמהירות. כולל הקניונים, השווקים, חדרי הכושר ועוד. כעת עלינו לעשות הכל כדי להציל את פרנסתם של מאות אלפי בעלי עסקים, שצריכים לקבל ודאות ויציבות"

העיתונאי אלמוג בוקר, על זינוק בחולי הקורונה ביישוב חורה: "שימו לב למה שקורה ביישוב הבדואי חורה: 16,983 תושבים 103 חולים! בשבוע האחרון הובחנו 74 חולים. סגר הוטל בסוף השבוע על שתי שכונות בעיר, אבל המספרים ממשיכים לזנק בכל יום."

העיתונאי עמית סגל סיכם את הנתונים בקריאה לפתוח את הכלכלה: "בכל בתי החולים בישראל נותרו רק 294 חולים. ‏מספר החולים יורד בקצב של בערך 1000 כל 3 ימים. ‏ביממה האחרונה – רק 23 חולים. ‏קצב ההכפלה שהיה לפני חודש 3 ימים עומד עכשיו על 7 חודשים. ‏עכשיו אפשר להירגע עם ההיסטריה ולפתוח את הכלכלה דחוף?"

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, התייחס לירידה במספר התחלואה בישראל וההקלה בהנחיות משרד הבריאות: "במבחן התוצאה מצבה של ישראל, בינתיים לפחות, הוא מצוין. אין תמותה עודפת כתוצאה מהקורונה. אבל, וזה אבל גדול, החזרה לשגרה וההתרופפות בהקשבה לכללים יכולים לשנות את התמונה בזמן מהיר מאוד. אם זה יקרה ניאלץ להפחית שוב פעילויות. תקפידו על הכללים: מסיכות, מרחק והגיינה, כדי שנמשיך להצטיין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.