26,257 נדבקים

חוזרים להגבלות? עלייה דרמטית במספר חולי הקורונה

תמונה – משרד הבריאות
ועדת השרים החליטה להכריז על שכונות באשדוד ולוד כ"אזורים מוגבלים", זאת בעקבות העלייה הדרמטית של למעלה מ800 חולים חדשים שנדבקו בנגיף הקורונה. ראש הממשלה נתניהו לשרים: "חייבים לעצור את זה עכשיו"

חוזרים להגבלות? בעקבות העלייה הדרמטית במספר הנדבקים בנגיף הקורונה, ועדת השרים החליטה להכריז על האזורים הבאים כ"אזורים מוגבלים":

אשדוד– שכונות ג', ז' וח'

לוד– שכונת הרכבת, שניר ונווה שלום

ההכרזה על שכונות אלו כ"אזור מוגבל" תהיה ל-7 ימים, החל מיום ה' ה-2.7 בשעה 8:00 בבוקר ועד יום ה' ה-9.7 בשעה 8:00 בבוקר. באזורים המוגבלים תוגבל הכניסה והיציאה אל האזור המוגבל ומהאזור המוגבל, וכן תוגבל התנועה והעסקים בתוך האזור המוגבל עצמו.

נוסף על האמור, מנכ"ל משרד הבריאות יחתום בהקדם על צו המגביל את פעילות מוסדות החינוך ועל צו שימנע התקהלויות בעיר ביתר עלית.

ראש הממשלה נתניהו קרא בישיבת השרים לשקול הגבלות חדשות, בעקבות העלייה הדרמטית של למעלה מ800 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה.

העיתונאי ירון אברהם דיווח כי נתניהו אמר לשרים, "צריך לעצור את קצב ההדבקה עכשיו, המספרים עולים ואין באופק דבר שיעצור אותם אם לא נפעל מייד ובצעדים משמעותיים".

עוד הציע נתניהו, להציב שוטרים סמויים שיפטרלו ויאכפו את מגבלות הקורונה באולמות אירועים ומקומות הומי אדם.

על פי דיווח של השירות המטאורולוגי, בימים הקרובים צפוי גל חום כבד שיתבטא במזג אוויר חם מהרגיל בו יהיו עומסי חום כבדים ברוב חלקי הארץ.

משרד הבריאות קורא לציבור הרחב, לאוכלוסיית הקשישים ולחולים במחלות כרוניות בפרט, להקפיד על הנהלים הבאים: להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא ככל האפשר במקומות ממוזגים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.