הקרב על התפקיד

דני יתום נגד מינוי פרופ' גבי ברבש: "זו טעות טוטלית"

תמונה – (צילום: איכלוב)
ראש המוסד לשעבר דני יתום תוקף את הכוונה למנות את פרופסור גבי ברבש, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, לפרוייקטור הלאומי לניהול משבר הקורונה: "מסתמן מהלך מביך נוסף של ממשלת ישראל- להציב בראש המאבק בקורונה רופא, זו טעות טוטלית".

בעקבות הפרסומים על כוונת הממשלה למנות את פרופסור גבי ברבש לניהול משבר הקורונה בישראל מטעם הממשלה: "מסתמן מהלך מביך נוסף של ממשלת ישראל- להציב בראש המאבק בקורונה רופא, זו טעות טוטלית. המשבר חורג הרבה מעבר לבדיקות מעבדה ומיטות אשפוז, הוא נוגע בכל משרדי הממשלה שאת פעילותם צריך לתאם ולעקוב אחרי ביצועיהם,יש ברשימת השמות מועמדים מתאימים יותר.מדוע לא השיבו לאייזנקוט שהביע נכונותו?", צייץ יתום.

העיתונאי ינון מגל הגיב: "היה ברסי, אמרו: לא טוב שהוא לא רופא. הביאו את חזי. היה ליצמן, אמרו: לא טוב ליצמן, הביאו את יולי. אמרו: צריך פרוייקטור, הביאו את ברבש: אז לא טוב רופא! "זו טעות טוטאלית" אלוקים, שרק כל עם ישראל יהיו בריאים"

העיתונאי עמית סגל צייץ: "לדברי סגל, “הקורונה צריכה אדם שיקבל החלטות. זה נכון. אבל לא פחות מכך, באופן נואש היא זקוקה לפרזנטור, למישהו שיגיד ויקשיבו לו. את התפקיד הזה מילא נתניהו בהתחלת הקורונה בהצלחה מרובה. גם מי שלא תמך בו האמין בו. אבל הדבר הזה נסדק”.

סובלים ממחלות רקע? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

לדבריו, “הוא נסדק בגלל חודשיים של מריבות קטנוניות בצמרת, בגלל המצב המשפטי של ראש הממשלה, בגלל קטטות בלתי נגמרות. לכן, הדיון על מי יהיה אחראי הוא גם דיון סמוי למי האומה בעצם תשא את עיניה ובאמת תאמין לו שהוא מקבל את ההחלטות באופן ממשי”.

עוד אמר סגל: “זה נכון שברבש לפעמים הגזים וקצת טעה, אבל אני חושב שהמעמד המיוחד שהוא בנה לעצמו בשלושת-ארבעת החודשים האחרונים באולפן חדשות 12, הוא כזה שכשהוא מדבר בשקט אנשים מקשיבים. קשה להפריז בחשיבות של הדבר הזה. עוד כותב סגל: "הלוואי שהיה פה איזה רמטכ”ל בקונצנזוס שהיה מקבל את זה, אבל בהיעדרו של רמטכ”ל אני חושב שברבש היא בחירה פשוט מצויינת לתפקיד והלוואי שזה יעזור”.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!