הכל דיבורים

בנט זועם וחושף: "יש חיסון לקורונה ומוכן לניסוי בבני אדם"

תמונה – נפתלי בנט ימינה
שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט' זועם על הממשלה ופקידי האוצר וחושף: "יש חיסון ישראלי נגד הקורונה שמוכן לניסוי בבני אדם. אבל, פקידי משרד הבריאות לא מצאו זמן (!!) לכנס וועדה כדי לאשר את הניסוי. אז הכל תקוע. שבועות ארוכים. איזו חלמאות. איזה קיבעון ואטימות!". הפוסט המלא

שר הביטחון לשעבר ומי שמאוד רוצה לנהל את משבר הקורונה בישראל, נפתלי בנט ממשיך במתקפה נגד התנהלות הממשלה: "סיפור מסמר שיער של טמטום של הבירוקרטיה הישראלית ופקידים אטומים במשרד הבריאות שמביאים עלינו נזק נוראי. בואו אנחנו, אזרחי ישראל, נפתור את הפלונטר", תקף בנט.

"הסיפור בקצרה", כותב בנט: "המכון הביולוגי בנס ציונה מתכונן כבר שנים לארוע כזה של מגיפה ממשפחת הקורונה, ולכן, עם פרוץ המגיפה, המדענים הנמרצים של המכון ״הסתערו״ 24 שעות ביממה,
והצליחו לפתח חיסון לקורונה ולרשום עליו פטנט. החיסון פעל מעולה במעבדה, כנ״ל בניסויים על בעלי חיים, וכדי להשלים פיתוח, צריך לבצע ניסויים בבני אדם, כפי שמתבצעים בכל העולם."

עוד כותב בנט: "חיסון כזה יכול תוך מספר חודשים להוציא את ישראל מהמשבר, להביס את הקורונה, ולשקם את הפרנסה של מיליון מובטלים! אבל, פקידי משרד הבריאות לא מצאו זמן (!!) לכנס וועדה כדי לאשר את הניסוי. אז הכל תקוע. שבועות ארוכים. איזו חלמאות. איזה קיבעון ואטימות! איפה שר הביטחון גנץ שידפוק על השולחן? המכון כפוף לו! איפה ראש הממשלה? איפה שר הבריאות שלא מנער את שלטון הפקידים האטום?! מה ההלם שאחז בהם? אז אנחנו הציבור נפתור את הבעיה"

לסיום מבקש השר בנט להפעיל לחץ על שר הבריאות וראשי הממשלה: "עכשיו. מה הפעולה שנדרשת מכם? במקום לסנן קללה, תבצעו עכשיו 2 פעולות: 1. שתפו את הפוסט עכשיו. 2. היכנסו עכשיו לעמודי הפייסבוק של נתניהו גנץ ואדלשטיין, ופשוט תדרשו מהם לכנס את הוועדה כבר היום. כבר הצלחנו כמה פעמים לגרום לממשלה לפעול או להפסיק לעשות שטויות. אם כולנו נפעל, נצליח גם כאן."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.