נגיף מסוכן

מאמן כושר שטען 'אין קורונה' נדבק בטורקיה ומת

תמונה – אינטסגרם
מאמן כושר פופולרי מאוקראינה שהיה ממכחישי הקורונה הגדולים ברשתות החברתיות, נדבק בנגיף במהלך טיול בטורקיה ומת בבית חולים לאחר מספר ימים.

כוכב הרשת דמיטרי סטוז'וק בן 33, מאמן כושר פופולרי באוקראינה שטען בפוסטים שפרסם ברשתות החברתיות כי אין קורונה, מת לאחר שנדבק במהלך טיול בטורקיה ומצבו הידרדר בבית החולים באוקרינה שם מת הלילה. הבוקר פרסמה גרושתו פוסט ברשת וכתבה: "נותרו רק זיכרונות חמים, שלושה ילדים יפים וחוויה יקרת ערך."

מוקדם יותר החודש, פרסם סטוז'וק תמונה ממיטת חוליו בבית החולים למעל מיליון עוקביו באינסטגרם, , וסיפר שהוא התעורר בטורקיה עם צוואר נפוח והבטן כואבת מאוד, נאבקתי כדי לנשום. אני רוצה לשתף אתכם איך חליתי ולהזהיר את כולם. 'הייתי אחד מאלה שחובים שקוביד (קורונה) לא קיים… עד שחליתי', קורונה זו לא מחלה קצרה, זה קשה, עוד סיפר דמיטרי, כי התעקש על אשפוז ביתי מאחר ובית החולים מלא באנשים, חלקם גרים במסדרון אין אוכל, אין נייר, וגם לא סכו"ם! איש לא הזהיר אותי על כך", סיפר דמיטרי שאושפז לאחר שמצבו הידרדר והועבר לבית החולים שם מת לאחר מספר ימים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!