בקרוב אצלנו?

ארה"ב: הסנאט הצביע בעד שעון קיץ במשך כל השנה

תמונה – Pexels

אולי גם בישראל? הסנאט האמריקאי העביר הערב (שלישי) תקנה שתהפוך את שעון הקיץ בארצות הברית לקבוע החל משנת 2023 מה שיחסוך את המעבר פעמיים בשנה משעון קיץ לחורף וחוזר חלילה.

הצעד עדיין דורש אישור של בית הנבחרים האמריקאי וגיבוי של הנשיא, ג'ו ביידן.

ביום ראשון עברו בארצות הברית לשעון קיץ  ועברו שעה אחת קדימה ואמורים לחזור לשעון חורף בנובמבר 2022 והשינוי הקבוע לא צפוי להתרחש לפני נובמבר 2023.

הסנטור מרקו רוביו הגיב לצעד ואמר: "זה די פשוט, פחות שעות שמש במהלך הסתיו והחורף לא עוזר בכלום לאמריקאים, הגיע הזמן לנטוש את המנהג המיושן הזה".

מנהג ההחלפה בין שעון חורף לקיץ אומץ בפעם הראשונה בארצות ברית בשנת 1918 ועם השנים עבר שינויים והתאמות עד למצב הנוכחי.

מחקרים רבים מראים ששעון הקיץ מועיל בתחומי חיים מגוונים כמו הפחתה של תאונות הדרכים, שיפור הבריאות ומצב הרוח ופרודקטיביות של המשק.

גם בישראל מתרחש בשנים האחרונות ויכוח סביב שעון הקיץ וכעת הוא נמשך זמן רב יותר, מסוף מרץ ועד סוף אוקטובר במקום המצב הקודם בו שעון החורף נכנס לתוקף עוד לפני חגי תשרי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.