מוות אכזרי

זוועות מלחמה: מאות גופות נמצאו עם חבלים סביב צוואריהן

תמונה – מנדי ריזל, אוקראינה

עדי ראייה סיפרו היום לסוכנות הידיעות רויטרס כי חבל היה כרוך סביב צווארן של חלק מ-440 הגופות שאותרו בקבר האחים בעיר איזיום ששוחררה מידי הרוסים. כמו כן סיפרו כי הידיים של חלקן היו כפותות.

 

את הקבר גילו האוקראינים אתמול, לאחר שהצליחו לכבוש מחדש את העיר מידיו של רוסיה במסגרת מתקפת הנגד הענקית של צבא אוקראינה. הנשיא זלנסקי השווה את האתר לטבח בבוצ'ה, שזעזע את העולם לאחר שאותרו מאות גופות שנורו ונקברו בקבר אחים. "רוסיה משאירה אחריה מוות בכל מקום וחייבת לשאת באחריות", אמר הנשיא.

 

הדיווח של אותם עדי ראיה על כך שידיהן של חלק מהגופות היו כפותות ושחבל היה כרוך סביב צווארן, מעלה סימן שאלה גדול סביב נסיבות מותם של הקורבנות, וכן חשד של ממש להוצאה המונית להורג של גברים, נשים וילדים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.