מקורב לאברג'ל

מבוקש 7 שנים: עבריין ישראלי נעצר בדרום אפריקה

תמונה – טוויטר

אחרי 7 שנים של הימלטות, ראש ארגון פשע ישראלי, יניב בן סימון, המקורב למשפחת הפשע אברג'יל, נעצר הבוקר בפשיטה על ביתו בדרום אפריקה.

בהודעה של משטרת יוהנסבורג נכתב כי העבריין יניב בן סימון בן ה-46, נמצא ברשימת המבוקשים של האינטרפול מאז 2015.

לצידו, נתפסו שבעה חשודים נוספים, כמו כן 15 כלי נשק ובהם חמישה רובי סער, 40 אלף דולרים אמריקאיים ואופנועים גנובים.

במשטרה המקומית הוסיפו כי "לפי הרשויות בישראל, החשוד הוא חלק ממשפחת פשע ידועה העוסקת בסחר בסמים, סחיטה ופעילות פלילית אחרת". עוד הוסיפו כי "החשוד הניח פצצות מתחת ומעל רכבו של אדם אותו ביקש לחסל".

ממשטרת ישראל נמסר: "במסגרת פעילות חובקת עולם של חטיבת המודיעין באח"מ של משטרת ישראל, הבוקר פשטו כוחות מיוחדים על ביתו של עבריין בכיר המתגורר בדרום אפריקה וביצעו מעצר שלו עם עוד מספר חשודים נוספים.

החשוד העיקרי שנמצא בבריחה משנת 2015 בעקבות מעורבות בפרשייה 512, נעצר לאחר מאמצים רבים, מודיעיניים, מבצעים ושיתוף פעולה בין הרשויות בארץ ובחו"ל. בביתו של החשוד בוצע חיפוש ונתפסו כ-15 כלי נשק ואופנועים גנובים. בתום הפעילות הוא יובא לחקירה לרשויות המדינה."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.