DJ Perplex

התקליטן הישראלי רונן דהן נרצח במקסיקו

תמונה – רונן דהן, פייסבוק
מלחמות קרטלי הסמים חסרות הרחמים במקסיקו, מובילות הערב לרציחתו של רונן דהן, DJ ישראלי שהצליח בדרום אמריקה ונחשב לאחד מייסדי הטראנס בישראל. דהן בן ה-45 נרצח במהלך קרב יריות בפסטיבל מוזיקה בו תיקלט.

רונן דהן, די ג'יי ישראלי המוכר בשם הבמה DJ Perplex (פרפלקס) נורה למוות במקסיקו לאחר שחמושים הקשורים למלחמת קרטלי סמים מקומיים פרצו למסיבה ופתחו בירי לכל עבר. דהן בן ה-45 הוא בין ארבעת ההרוגים. דהן שנחשב לאחד מייסדי סצינת הטראנס בישראל נורה למוות במהלך פסטיבל בן 3 ימים בו תיקלט בעיר סן לואיס פוטוסי שבמקסיקו, רק יומיים לאחר חגיגות יום הולדתו.

דהן הופיע בשבועות האחרונים במספר מסיבות בדרום אמריקה כאשר היה אמור לחתום היום את סבב ההופעות שלו. מעריציו הרבים פרסמו סטטוסים ברחבי הרשתות החברתיות בהם הביעו כאב ותדהמה על רציחתו.

Posted by Ronen Dahan Perplex PuraVida on Friday, June 28, 2019

הסטטוס האחרון של דהן בפייסבוק היה למעשה צ'ק אין למסיבה בה נרצח. הסטטוס הפך מאז לויראלי עם אלפי לייקים ותגובות, חלקם של ישראלים. רק לפני יומיים כשחגג יום הולדת 45, כתב דהן לחבריו בפייסבוק: "לכל חברי הפייסבוק ובני משפחתי, תודה רבה על הברכות שחיממו לי את הלב. מאחל לכם רק טוב".

באחרונה נורו 7 אנשים למוות בבר בפלאיה דל כרמן שבמקסיקו. גם הפעם מדובר בקורבנות תמימים של קרטלי הסמים ששולטים במדינה. למעלה מ-11,000 איש נרצחו במקסיקו מתחילת השנה כאשר מדובר בעלייה של למעלה מ-10% מנתוני 2018.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!