הסוד נחשף

אדם סמית' גילה סוד מצמרר במקפיא של אמא

תמונה – YouTube/KSDK
סערה בסנט לואיס: אדם סמית' גילה סוד מצמרר שאמא שמרה במקפיא למשך עשרות שנים, "אני בן 37 ​​וזה היה במקפיא שלי במשך 37 שנה, עדיין היה לו שיער ועור, תמיד אמרו לי שזה ראש עוגת חתונה" - הסיפור המלא

תדהמה בסנט לואיס, ארה"ב: אדם סמית' החל לסדר את הדירה בה התגוררה אמא שלו שמתה ממחלת הסרטן. אבל מה שהוא גילה במקפיא, זה הדבר האחרון שהוא ציפה לו.

בראיונות לכלי התקשורת מספר בנה, אדם סמית', "כשהתחלתי לנקות את המקפיא ולמיין מה לשמור או לזרוק, ראיתי קופסה סגורה, שאמא תמיד אמרה שזה עוגה מהחתונה שלה". עוד מוסיף סמית', "חשבתי שזה יכול להיות עוגת חתונה או אוליי אפילו מזומנים בקופסה". שיחזר סמית' את האירוע המצמרר למצלמות.

הבן גילה תינוק במקפיא לאחר 37 שנה
הבן גילה תינוק במקפיא לאחר 37 שנה

"אני בן 37 ​​וזה היה במקפיא שלי במשך 37 שנה, עדיין היה לו שיער ועור, תמיד אמרו לי שזה ראש עוגת חתונה", אמר סמית' בזעזוע לכלי התקשורת. "התחרפנתי, הכנסתי את זה בחזרה והתקשרתי למשטרה". אמא שלי תמיד היית חשאית בחייה האישים, אמר אדם סמית' לכלי התקשורת.

הקפיאה את בנה?
הקפיאה את בנה?

עוד מספר סמית על התחושות הקשות לאחר שגילה את הסוד המצמרר הזה, "עכשיו אני מבין למה אמא אף פעם לא רצתה לדבר על אחותי שמתה עוד לפני שנולדה, לפני 46 שנה. אני מניח שזו אחותי, שהתה בקופסה במקפיא כל כך הרבה זמן".

עוד אמר סמית': "אפילו כשהיא על ערש דווי, היא מעולם לא סיפרה לי מה יש בתיבה ההיא", אמר סמית' ל"פוסט-דיספטש ". "זה מה שגורם לי לחשוב שאולי היא עשתה משהו לתינוק הזה ולא רצתה לספר לאף אחד כי היא פחדה שתסתבך."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.