תיעוד דרמטי

אמיץ או מסוכן? שוטר נתלה על חלון רכב שנמלט

תמונה – ‏‎Dunwoody Police Department‎‏
תיעוד דרמטי נקלט במצלמת גוף של שוטר במשטרת גו'רג'יה שבארה"ב, שוטר קופץ ונתלה על חלון של נהג רכב שנמלט מבדיקת תנועה שגרתית בכביש - צפו בתיעוד

בסרטון שפרסמה משטרת ג'ורג'יה נראה השוטר קופץ ונתלה על חלון של נהג הרכב הנמלט, ונשאר תלוי על הרכב לאורך הכביש. מיד לאחר הכניסה לכביש המהיר, הנהג העבריין סימפסון, עשה פנייה חדה שמאלה חדה, שגרמה לשוטר התלוי להתגלגל לכביש העמוס בתנועה.

קצין משטרה שהיה באירוע פתח במרדף אחר הנהג הנמלט, שנאלץ לעצור בצד לאחר תקלה ברכב. הוא נמלט מהרכב לאזור מיוער בסמוך לכביש המהיר, ולאחר מרדף קצר הוא נלכד ונלקח למעצר. הנהג מואשם כעת בתקיפה מחמירה נגד שוטר, הימלטות מקצין משטרה וסחר באקסטזה.

השוטר נתלה על הרכב הנמלט
השוטר נתלה על הרכב הנמלט

השוטר דיילי אושפז בבית החולים שם טופל, ושוחרר להחלמה בביתו. לאחר מכן הוא פרסם הודעת וידאו, כשהוא עטוף בבגדי בית חולים, והודה לכולם על התמיכה. "אני אחזור פי 10 חזק יותר, אמר דיילי., והוסיף: "אני אוהב אתכם, תודה רבה על התמיכה שלך."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.