תמונה אחת שווה התנצלות

טקסס סוערת: קצינים הובילו עצור שחור בחבל ואזיקים

תמונה – CBS This Morning
משטרת טקסס שבארה"ב מתנצלת על תמונה שפורסמה ברשת, בה נראים שני קצינים רכובים על סוסים, מובילים עצור באזיקים וחבל, בדרך לתחנת המשטרה בעיר - הגולשים תקפו: "נראה כאילו הם הולכים למכירה פומבית של עבדים" - צפו בתמונות


תמונה של שני קצינים רכובים על סוסים, מובילים עצור בחבל בדרך לתחנת המשטרה מסעיר את הרשת. גולשים רבים זעמו על התמונה הגזענית המזכירה לטענתם את תנאי העבדות בעבר בארה"ב, "התמונה גזענית ומעוררת זיכרונות מעבדות, נראה כאילו הם הולכים למכירה פומבית של עבדים", תקפו הגולשים את השוטרים המובילים.

Officers lead suspect away by rope

Police in Texas have apologized after a controversial photo that shows two white police officers on horseback leading a black man away using a rope. https://abcn.ws/2KlNzNrAnd we bring you the latest on the deadly shootings in El Paso, Texas, and Dayton, Ohio, ahead of President Trump’s visits today. https://abcn.ws/2KAAFKxLike On Location to get new episodes.

Posted by ABC News on Wednesday, August 7, 2019

לאחר שהתמונה הפכה לוויראלית התנצצל מפקד משטרת גלווסטון ואמר: "בראש ובראשונה עלי להתנצל בפני מר נילי על המבוכה המיותרת הזו", הקצינים שלנו הראו שיקול דעת גרוע במקרה הזה, הם יכלו לחכות ליחידת תובלה במקום המעצר."

מנהיג קהילת השחורים בגלווסטון תקף בראיון לתקשורת המקומית: "כל מה שאני יודע זה שני שוטרים לבנים על סוס עם גבר שחור שהולך אותו ברחוב עם חבל קשור לאזיקים, וזה לא הגיוני, נקודה".

We have verified with law enforcement officials in Galveston, that the photograph taken in Galveston is real. It is hard…

Posted by Adrienne Bell on Monday, August 5, 2019

חושבים שזה מעניין? שתפו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.