אנטישמיות מגיל קטן

מזעזע: ילד יהודי אולץ לנשק ילד מוסלמי

הרשת סוערת בעקבות תמונה שפורסמה באינסטגרם בו נראה ילד יהודי בן 12 מנשק את רגליו של ילד מוסלמי, בעקבות איומים של חבריו לכיתה בבית הספר במלבורן שבאוסטרליה - חדשות בעולם

מתעללים ומצלמים: הקהילה היהודית באוסטרליה מזועזעת מהתמונה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של אחד התלמידים בבית הספר היסודי במלבורן שבאוסטרליה, בתמונה נראה ילד יהודי מתכופף ומנשק את רגליו של ילד מוסלמי – אמו של הילד שתועד בתמונה אמרה לכלי התקשורת, כי הילדים שכנעו את הילד לבוא לשחק בפארק הסמוך לבית הספר, ושם הוא אולץ להתכופף ולנשק את רגליו של ילד מוסלמי, או שיקבל מכות מכל עשרת הילדים הנוספים בני 12 ו-13 שעמדו מסביב האירוע שצולם ופורסם לאחר מכן באינסטגרם.

עוד אמרה האמא, כי הילד סבל במשך חודשים ארוכים מהשמצות אנטישמיות כמו "קוף יהודי", במקרה נוסף הוא הותקף פיזית באגרוף בפניו, "הוא סובל מחרדה". אמרה האמא לכלי התקשורת.

למרות התמונה שפורסמה והתלונות של הילד, הנהלת בית הספר הפנו את המשפחה למשטרה וסירבו להכיר באירועים כאנטישמיים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!