חדירה לפרטיות

טסתם עם סאות'ווסט איירליינס? יתכן וצולמתם בשירותים

תמונה – ויקיפדיה
חברת התעופה האמריקאית 'סאות'ווסט איירליינס' (Southwest Airlines) עומדת בפני סקנדל פרטיות ראשון מסוגו, לאחר שבמסגרת תביעה שהוגשה כנגד חברת התעופה ע"י דיילת עבר שלה, נטען כי הנוסעים מצולמים ללא ידיעתם בשירותי המטוס.

רנה סטיינקר, בעברה דיילת בחברת הלואו-קוסט מארה"ב 'סאות'ווסט איירליינס' הגישה לאחרונה תביעה נגד חברת התעופה, בה נטען כי הנוסעים מצולמים ללא ידיעתם ברגעים אינטימים בשירותי המטוס.

את הפרת הפרטיות שמעוררת גלים ברשת, גילתה סטיינקר לאחר שלטענתה נכנסה לתא הטייס וראתה את שני הטייסים צופים בשידור חי משירותי המטוס במכשיר האייפד שלהם.

על פי התביעה, אחד הטייסים אמר לסטיינקר כי מדובר ב"נוהל אבטחה סודי" במסגרתו סאות'ווסט איירליינס שמה מצלמות נסתרות בשירותים של כל מטוסי הבואינג 737-800 שלה.

סטיינקר שתובעת פיצוי של 50 אלף דולר מהחברה, טוענת שלאחר שגילתה לכאורה את המעשה, היא פנתה למפקח שלה אולם הושתקה על ידו "אם זה יצא לציבור אף אחד לא יטוס עם החברה שוב" כך לטענתה אמר לה.

חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס שהוקמה ב-1967 ומחזיקה כ-4 חברות בת נוספות בתחום האווירי, נחשבת לחברת התעופה הגדולה בעולם בבחינת מספר הנוסעים שהיא מטיסה בארה"ב והרביעית בגודלה בעולם מבחינת היקף צי המטוסים שעומד על 746 (נכון לדצמבר 2018).

מסאות'ווסט איירליינס נמסרה לתקשורת תגובה לפיה מעולם לא הוצבו מצלמות בשירותי מטוסים וכי מדובר בשקר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.