קשה לצפייה

תיעוד דרמטי: השוטר שלכד את ברון הסמים נרצח

תמונה – משטרת מקסיקו
תיעוד: לפחות 100 יריות נורו על רכבו של קצין ביחידת העילית במקסיקו, שהשתתף במבצע לכידתו של אובידיד לופז בן 28, בנו של ברון הסמין המקסיקני חואקין "אל צ'אפו" גוזמן - ההוא שוחרר לאחר שמאות אנשי הכנופייה זרעו הרס ומהומות במדינה - צפו

קצין משטרה שהשתתף במבצע המעצר של אובידיו גוזמן לופז בן 28 – בנו של ברון הסמים חואקין "אל צ'אפו" גוזמן העצור בארה"ב, נרצח בסוף השבוע על ידי קבוצת חמושים שפתחו באש לעבר מכוניתו בחניון בעיר קוליאקן, אשר במדינת סינלואה שבצפון מקסיקו, המדינה שנמצאת תחת שליטתו של קרטל הסמים.

בתיעוד שפורסם בתקשורת המקיסקנית נראים חמושים פותחים באש על מכוניתו של הקצין שהוביל את מבצע המעצר המשפיל שפורסם.

בסרטון הזה שפרסמה ממשלת מקסיקו בו כוחות הביטחון פושטים על דירת המסתור של אובידיו גוזמן לופז, מנהיג קרטל סינאלואה ובנו של חואקין "אל צ'אפו" גוזמן, בעיר קוליאקן באוקטובר 17. השלטונות המקסיקנים שיחררו בסופו של דבר את גוזמן לאחר שכנופיית הסמים של סינאלואה השתלטו על חלק גדול מהעיר, תוך כדי כשהם לקחו עשרות אנשי צבא כבני ערובה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.