קשה לצפייה

מחמיר מצבו של הפצוע מהפיגוע במונסי

תמונה – באדיבות המשפחה
משפחתו של הרב יוסף ניימן שנפצע אנוש מדקירות בפיגוע האנטישמי שאירע בהדלקת נרות חנוכה בבית האדמו"ר במונסי שבארה"ב מבקשים מעם ישראל להתפלל לרפאותו השלמה, "הסכין חדרה לגולגולתו היישר אל המוח, אנא התפללו למען יוסף בן פרל." - קשה לצפייה

בהודעה שפרסמו בני המשפחה ברשתות החברתיות בצירוף התמונה הקשה, הם מבקשים להתפלל על סבם הרב יוסף נוימן שנפצע אנוש בפיגוע טרור.

"אבינו מר יוסף נוימן נדקר קשות פעמים רבות במהלך הפיגוע ההמוני במוצאי שבת. הסכין חדרה לגולגולתו היישר אל המוח. הוא גם סבל משלושה חתכים בראש, חתך אחד בצוואר וזרועו הימנית התנפצה. מצבו של אבינו כה קשה עד כי טרם בוצע ניתוח בזרוע ימין. הרופאים אינם אופטימיים לגבי סיכוייו להחזיר את הכרתו, ואם אבינו יתאושש באופן פלאי באופן חלקי, הרופאים מצפים כי ייגרם לו נזק תמידי למוח; מה שמותיר אותו משותק חלקית ולקוי דיבור עד סוף ימיו.", נכתב בהודעה המשפחה

עוד כותבים בני המשפחה: "לאבא שלנו שבעה ילדים, נכדים רבים, נכד גדול, ואחים ואחיות. אנו מודים לכל מי שפנה אלינו לתפילות ותמיכה. אנא המשיכו להתפלל למען יוסף בן פרל."

https://twitter.com/JBN/status/1211278376696197120?s=20

בהודעה מבקשים בני המשפחה: "אנו קוראים ליהודים אחים ברחבי ארצות הברית ובעולם כולו לשתף בבקשה במדיה החברתית את החוויות שלהם עם אנטישמיות ולהוסיף את ה- hashtag #MeJew. לא ניתן לשכוח את ההתקפה הנוראה הזו שנאה, ונאפשר לכולנו לפעול למיגור כל מיני שנאה", כותבים בני המשפחה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.