הראשון לצייץ

דיווח: 9 בני אדם נהרגו בהתרסקות

תמונה – מסך
עדכון דרמטי: משטרת LA מדווחת כי על המטוס של השחקן קובי בראיינט שהתרסק היו תשעה בני אדם ביניהם ביתו ג'יגה בת ה-13 - ראש הממשלה נתניהו ציוצים סותרים ולא מאומתים על בנות משפחתו שנהרגו בהתרסקות המסוק ומחק לאחר מכן - צפו בשידור חי מזירת ההתרסקות

דוק ריברס, כדורסלן עבר ומאמן בכיר בקבוצות ה-NBA, פרץ בבכי בשידור חי כשדיבר על חברו קובי ברייאנט שנהרג בהתרסקות עם שמונה בני אדם נוספים

במסיבת עיתונאים עדכן מפקד משטרת קליפורניה כי על המסוק שהתרסק היו תשעה בני אדם שעדיין לא זוהו בשמותם.

Los Angeles County officials hold a press conference to provide details on the helicopter crash that killed NBA superstar Kobe Bryant, and four others. (Courtesy: KABC) https://fxn.ws/30VNTsK

Posted by Fox News on Sunday, January 26, 2020

נתניהו צייץ ראשון גנץ שני: בציוץ תנחומים ששיגר ראש הממשלה דקות לאחר הדיווחים על מותו הטרגי של קובי בראיינט, כתב נתניהו כי בנותיו של בראיינט היו על המטוס מה שהתברר כלא נכון. רק ביתו בת ה-13 ג'יגי וארבעה נוסעים נוספים נהרגו יחד איתו.

בציוץ ראשון כתב נתניהו: "הצטערתי לשמוע על הטרגדיה בארה״ב, יום עצוב לכל אוהבי הספורט בעולם. קובי בריאנט, מגדולי הכדורסלנים בהיסטוריה, נהרג היום בהתרסקות מסוק בקלבסאס שבקליפורניה. הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, ומיליוני חובבי כדורסל בעולם. לא יישכח. מי יתן שינוח על משכבו בשלום", כתב נתניהו.

מספר דקות לאחר מכן ציטט נתניהו דיווח לא מאומת כי בנותיו של בראיינט היו איתו על המסוק שהתרסק וכתב: "ככל שנחשפים פרטים מתגלים מימדי האסון. כעת פורסם שגם בנותיו היו עם בראיינט על המסוק. טרגדיה נוראה.", לאחר מכן נמחק הציוץ.

הציוץ השגוי של רה"מ נתניהו

הגולשים ברשת תקפו את הודעתו הפזיזה של ראש הממשלה: "היו לנתניהו כמה ציוצים אומללים בשנים האחרונות, אבל רגע לפני נחיתה בארה״ב להוציא הודעת אבל על כך שבראיינט השאיר אחריו 4 ילדים.. זה למה לפעמים חייבים להתאפק. (וכן, הטרגדיה האמיתית היא שהמשפחה נמחקה).

https://twitter.com/netanyahu/status/1221529517056880640?s=20

https://twitter.com/NBCSports/status/1221554948179185666?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.