מקבץ סרטונים

בהלת הקורונה: 300 נהרגו, אלפים נדבקו

תמונה – twitter
כוננות בישראל: מעל 300 בני אדם נהרגו בסין מנגיף הקורונה המתפשט בעולם, מספר הנדבקים קפץ מעל ל-14 אלף בני אדם. עימותים בסין עם אזרחים שאינם חובשים מסכה במרחב הציבורי / מקבץ סרטונים

מאות אזרחים מחכים בתור בחלוקת מסכות מחוץ לבית חב"ד בסין

באמצעות רחפנים: הרשויות קוראים לאזרחים ללא מסכות לחזור הביתה

תוך 7 ימים הסתיים בניית ביות חולים רב קומות בסין במיוחד לחולי הנגיף קורונה

בשעה זו נערכה במשרד הבריאות ישיבת הערכות נוספת בנושא ההתמודדות עם נגיף הקורונה. שר הבריאות יעקב ליצמן: ״אני קורא לאלה שחזרו מסין בתקופה האחרונה להקפיד להשאר בבידוד בבית. לכולנו יש אחריות על בריאות הציבור ועל כולם לוקחת חלק במאמץ למניעת התפשטות הנגיף, כדי להגן על בריאות הציבור.״

קבלת פנים מטהרת באינדונזיה לנוסעים שהגיעו בטיסה מסין

בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות נראים אזרחי סין מכים אזרחים שאינם חובשים מסכה על הפנים במרחב הציבורי.

משרד הבריאות פרסם שתי הוראות חדשות שנועדו למנוע ככל הניתן את כניסת הנגיף לארץ. רשות האוכלוסין תסרב את כניסתם של מי שאינם תושבי ישראל ושהו בסין ב-14 יום האחרונים וזאת בהמשך להפסקת הטיסות הישירות לסין וסגירת המעברים היבשתיים. בנוסף יפורסם *צו* שיחייב את תושבי ישראל ששהו בסין ב-14 יום האחרונים לשהות בבידוד ביתי עד חלוף 14 יום ממועד עזיבתם את סין. בנוסף מי ששוהה בבידוד בית יקבל פיצוי באמצעות דמי מחלה או חופשה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.