איראן מבודדת

דיווח מאיראן: סגן השר והדובר חלו בקורונה

תמונה – הטלוויזיה האיראנית
סגן שר הבריאות האיראני, איראג חארג'יגי, דובר ממשלת איראן וחבר פרלמנט נוסף נדבקו בנגיף הקורונה ונמצאים בבידוד. אמש הופיע סגן השר יחד עם דובר ממשלת איראן במסיבת עיתונאים כשהוא ללא מסכה והבטיח כי יתגברו על הנגיף שמתפשט. עד כה דווח רשמית על 16 הרוגים שמתו מהוירוס.

במקום השני אחרי סין: משרד הבריאות הבריאות האיראני הודיע רשמית כי מספר ההרוגים שמתו מנגיף הקורונה המתפשט במדינה עלה ל-15 בני אדם, ומעל 100 בני אדם שנדבקו בנגיף ואושפזו. ברשתות החברתיות הופצו סרטונים מאירן, בו טוענים האזרחים כי המגיפה מתפשטת במהירות ומניין ההרוגים גבוה הרבה יותר ממה שמשרד הבריאות האיראני מדווח. בסרטון שפורסם נראה סגן השר מופיע אמש במסיבת עיתונאים ללא מסיכה ועם ידיים חשופות, החשש כי פוליטיקאים נוספים נדבקו בנגיף.

פיזור קטורת בבתי החולים כסגולה לריפוי מחלת הקורונה
https://twitter.com/traderAT12/status/1232352933188120576?s=20

אמש פרסם חבר פרלמנט איראני סרטון ברשת שם הבטיח כי ארצו תתגבר על הקורונה וכי הדיווחים על התפשטות המחלה היא מוגזמת ומתוזמנת. כאמור היום דווח רשמית כי גם הוא חולה בקורונה.

https://twitter.com/UsameAkyurek/status/1232279381546078214?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.