דיווח

בהלה באירן: סגנית הנשיא חלתה בקורונה

תמונה – לשכת חמינאי
משרד הבריאות האיראני מאשר כי מספר בכירים בממשלת איראן נדבקו בנגיף הקורונה המתפשט במדינה. ביניהם עוזרת בכירה בלשכת הנשיא רוחאני, סגנית הנשיא, סגן שר הבריאות, 2 חברי פרלמנט וראש עיריית טאהרן. עד כה דווח על 2 הרוגים מהנגיף.

משרד הבריאות האיראני מאשר כי מספר בכירים בממשלת איראן נדבקו בנגיף הקורונה המתפשט במדינה. ביניהם דוברת לשכת הנשיא רוחאני, סגנית הנשיא, סגן שר הבריאות, 2 חברי פרלמנט וראש עיריית טהרן.

עוד דווח היום, כי משרד המשפטים האיראני הודיע כי נעצרו אזרחים שדווחו שקרים על הקורונה במטרה לזרוע בהלה ברחבי המדינה. בעולם חוששים כי אירן משקרת לגבי מספר החולים שנדבקו.

בנאום לאזרחי אירן תקף הנשיא רוחאני את ארה"ב בטענה כי הם אחראים להפצת שקרים על מצב הקורונה באירן: "האמריקאים מנסים לזרוע פחד בעם האיראני, כם הם מנסים להחליש אותנו".

על פי הדיווחים הרשמיים, עלה מספר האיראנים שמתו מהקורונה ל-26 ומעל 160 חולים שנדבקו.

https://twitter.com/sputnik_fr/status/1232972894403268608?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.