הרשת צוחקת

השפלה רוסית לארדואן בביקורו בקרמלין

תמונה – צילום מסך
על רקע המלחמה באידליב, הגיע נשיא טורקיה ארדואן לפגישה עם נשיא רוסיה פוטין בקרמלין, לאחר הפגישה פרסמה הטלוויזיה הרוסית את ההשפלה שקיבל הסולטן הטורקי לעיני המצלמות / כך זה נראה

זעם בטורקיה: נשיא רוסיה פוטין השפיל את נשיא טורקיה ארדואן שהגיע לקרמלין לפגישה על רקע המלחמה בין צבא טורקיה לצבא אסד ורוסיה באידליב. לאחר הפגישה פרסמה הטלוויזיה הרוסית את ההשפלה הצוננת שקיבלה המשלחת הטורקית לפני כניסתם לפגישה המתוחה בין המנהיגים.

בתיעוד שפרסמה הטלוויזיה הרוסית לאחר המפגש, נראה הסולטן ארדואן כועס ועצבני יחד עם המשלחת הטורקי, כשהוא נאלץ להמתין דקות ארוכות ולהתיישב על ספסל נמוך מחוץ לדלת של הנשיא הפוטין.

בשבועות האחרונים, נהרגו עשרות לוחמים מהמליציות האיראניות וחיזבאללה בתקיפות מהאוויר של כטב"מים טורקיים באיזור אידליב שבסוריה, בתגובה להרג לוחמים טורקים שנלחמים עם המורדים נגד צבא אסד, אירן ורוסיה הנחושים לכבוש בחזרה את השטח.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.