צפו בוידאו

בשידור חי: שר הבריאות ההולנדי קרס

תמונה – צילום מסך
שר הבריאות ההולנדי ברונו ברוינס התמוטט לעיני המצלמות במהלך דיון בפרלמנט על העלייה הדרמטית בכמות הנדבקים בנגיף הקורונה המתפשט במדינת הולנד. צפו

עייף מקורונה: שר הבריאות ההולנדי תועד בשידור חי כשהוא מתמוטט במהלך דיון בפרלמנט על ווירוס הקורנו. לאלחר מכן הסביר השר ברוינס שהוא "סבל מהתעלפות מתשישות ושבועות אינטנסיביי ביותר"

בתיעוד שפורסם בשידור חי נראה שר הבריאות נואם לחברי הפרלמנט, כשלפתע החל להתנדנד ואז נפל על ברכיו. עמיתו הפוליטי שעמד לצידו סייע לו לקום על רגליו. לאחר שלגם קצת מים, ביקש השר את סליחת החברים ועזב את המליאה.

לאחר מכן צייץ השר בטוויטר, כי הוא "סבל מהתעלפות מתשישות ושבועות אינטנסיביים. עכשיו הדברים שוב משתפרים. אני הולך הביתה עכשיו לנוח הלילה כדי שאוכל לחזור לעבודה מחר."

מספר הנדבקים בהולנד עומד כעת על מעל 2000 נדבקים, כ-380 בני אדם רק ביממה האחרונה. בעקבות העלייה הקמרטית הוחלט באיגוד השידור האירופי לבטל את תחרות האירוויזיון שאמור היה להתקיים בחודש מאי בהולנד.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.