שמחה נדירה

מזל טוב: שישיית תינוקות לזוג חרדי בצרפת

תמונה – אילוסטרציה: Pixabay License
משפחת בן-סימון החרדית בצרפת שברה שיא שלא נשבר כבר 31 שנה בעיר- לידה של שישייה, המתרחשת אחת ל 1.4 מיליארד לידות. הסיפור המלא

משפחת בן-סימון החרדית בשטרסבורג, צרפת, לא ידעה שהיא הולכת להיות הסנסציה של העיר, כששברה שיא שלא נשבר כבר 31 שנה בעיר- לידה של שישייה, המתרחשת אחת ל 1.4 מיליארד לידות.

השישייה, חמישה בנות ובן אחד, ריגשו את כל העיר וערוצי התקשורת בעולם שסיקרו את הלידה הנדירה בהרחבה.

לזוג המאושר יש כבר 2 ילדים, אך הרצון לילדים בער בהם והם החליטו לנקוט בטיפולי פוריות, שמעלים את הסיכוי לקליטת עוברים מרובים. הניתוח הקיסרי התרחש בהצלחה בתחילת החודש השישי, מכיוון שהאם התקשתה לשאת את התינוקות, וכן כדי להמנע מסיבוכים נוספים. הניתוח, שארך 4 דקות בלבד, דרש "יותר משלושים אחיות, רופאים ומיילדות; כל צוות בית החולים התגייס לשם כך"- כך מספר מכר של המשפחה לאתר 'ישיבה וורלד'.

למרות הלידה הדרמטית, התינוקות נולדו במשקלים 730-630 גרם, הסבירים לשלב ההתפתחותי שלהם. הרופאים המקומיים צופים סיכויים טובים לבריאותם של התינוקות, שיטופלו בחודשים הקרובים בהשגחה רפואית צמודה בבית החולים האופטפייר.

האב, הרב עובדיה בן-סימון הוא אברך מוכר בעיר. במשפחה מעכלים את הבשורות המשמחות ומתכוננים לחיים מלאי ילדים- ושמחה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!