"בצל הקורונה"

נוקמת: האקסית שלחה אלף קילו בצל לאקס חסר לב

תמונה – Twitter/EileenYuan2
צעירה סינית גילתה שהאקס שלה לא מתגעגע אליה לאחר סיום הקשר בן שנה, שלחה לו אלף קילו בצל לדלת הבית בצירוף מכתב בו כתבה: "בכיתי כבר שלושה ימים, עכשיו תורך".

רץ ברשת: צעירה סינית שבורת לב שלחה לאקס שלה 1,000 קילו בצל לדלת הבית שלו, במטרה לגרום לו לבכות באותה מידה כמו שהיא בכתה לאחר סיום הקשר ביניהם.

בתמונה שפורסמה והפכה לויראלית, נראה הגבר המופתע מחזיק בראשו כשגילה את המשלוח הענק שקיבל לדלת הבית, ועליו מכתב פרידה מהאסקית הנוקמת שכתבה לו: "בכיתי כבר שלושה ימים, עכשיו תורך".

לאחר מכן סיפרה הצעירה, כי הם היו בזוגיות מאושרת למעלה משנה, עד שהגבר החליט להיפרד ולא הגיב לתחנוניה המרים במשך שלושה ימים שבכתה ברצף.

לדבריה, כשנודע לה שהחבר לשעבר סיפר לחבריו כי הוא לא מתרגש ולא מתגעגע, היא החליטה לשלוח לו כנקמה 1,000 ק"ג בצל שיגרמו לו לבכות והרבה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.