מלחמה בטרור

איומים: ממשל טראמפ דורש מירדן להסגיר מחבלת

תמונה – ארכיון הבית הלבן
ארה"ב מאיימת בעיצומים כלכליים על ממשלת ירדן עד אשר תסגיר לידיה את המחבלת תמימי שהסיעה את המחבל לפיגוע הקשה 'בסבארו' ושוחררה לירדן במגרת עסקת שליט.

מלחמה בטרור: ממשלת ארה"ב דורשת ממשלת ירדן להסגיר לידיהם את המחבלת אחלאם תמימי, שהסיעה את המחבל שביצע את הפיגוע הקשה במסעדת 'סבארו' בירושלים, ושוחררה במסגרת 'עסקת שליט' לאחר עשר שנים בכלא הישראלי. בפיגוע הקשה נרצחו 15 בני אדם ביניהם 2 אזרחי ארה"ב.

בלחץ חברי קונגרס בוושינגטון, דורש ממשל טראמפ מממשלת ירדן להסגיר את המחבלת תמימי ששוהה כעת בירדן ולא הביעה חרטה על תמיכתה בטרור ואף מעודדת לבצע פיגועים נגד יהודים בתוכנית יוקרתית שקיבלה בטלוויזיית חמאס.

עוד דווח, כי בארה"ב שוקלים לצמצם את הסיוע האמריקני לירדן כולל הטלת עיצומים בשווי מילארדי דולרים עד שיסגירו את המחבלת תמימי לידיהם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.