הכלה והחותנת

לא נעים: צפו, הריב המשפחתי בטקס החתונה

תמונה – Alejandro Basulto Cruzat
צעירה בת 29 תושבת ארה"ב, תועדה מנהלת ריב מביך עם חמותה באמצע טקס נישואיה, אחרי שזו התפרצה עליה בזמן הקראת הנדרים. אחות הכלה צילמה את הריב, שהפך לוויראלי במיוחד

אנה לרבי, בת 29 מסן חוזה שבקליפורניה, צולמה בטקס הנישואים שלה כשהיא אומרת לאמו של החתן המיועד לה: "את יכולה ללכת", זה לאחר שהאמא התפרצה עליה – רגע לפני הקראת הנדרים.

"את לא הולכת להגיד שהבן שלי לא מושלם", צעקה האם בזמן כשהאורחים במקביל מנסים להרגיע את הרוחות. אבל שאז, הכלה הודיעה לחמותה שאין שום סיכוי שהיא תתן לה להרוס את היום המשמח בחייה ושאם יש לה בעיה – היא יכולה לעזוב את הטקס: "אני לא חייבת לעזוב. השמלה הזאת שאת לובשת? אני שילמתי עבורה", השיבה אם החתן בחזרה.

"את לא תגידי שלבן שלי יש פגמים", אמרה ג'ודי האם. "לכולנו יש פגמים", הגיבה אנה. "זאת הסיבה למה התאהבתי בבן שלך", כמובן שהדברים לא הסבו נחת מרובה לחתן, אבל אפילו הוא לא היה מסוגל להתעלם מכך. בשלב מסוים נשמע החתן אומר לאמו: "את זאת עם הפגמים עכשיו. את לא מסוגלת להתנהג כמו אדם בוגר".

אחות של הכלה העלתה את הסרטון לרשת שם הוא כמובן הפך במהירות לוויראלי, בשורת התיאור לתיעוד נכתב: "החתונה של אחותי. החמות שלה תמיד שנאה אותה. היא מסוג הנשים האלה שבטוחות שהכלה גונבת לה את הילד".

בהמשך התיעוד אורחים ניגשים אל האם הנסערת בניסיון להשתלט עליה, בזמן שאחרים נשמעים מבקשים ממנה להירגע. "זה לא היום שלך", אומרת אחת הנשים ברקע. "היא מאוהבת בבן שלך, פשוט תקבלי את זה". לא נעים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.