קשה לצפייה

תיעוד חדש של ג'ורג' פלויד מעורר מהומות בארה"ב

תמונה – משטרת מניאפוליס
משטרת מניאפוליס מפרסמת תיעוד חדש מהדקות האחרונות מחייו של ג'ורג' פלויד בן 46, האזרח שהסעיר את ארה"ב והעולם כולו כשנרצח ע"י שוטרים שדרכו על צווארו כשהוא מתחנן "אני לא נושם". קטעים קשים לצפייה

בתיעוד הארוך שנמשך קצת יותר מ 30 דקות והלא מוצנזר שפרסמה המשטרה ממצלמות הגוף של השוטרים, ניתן לראות את המעצר המלא וההרג של פלויד שעורר זעם עולמי ומהומות ענק בקהילת השחורים בארה"ב.

בתיעוד שפורסם נראים השוטרים מגיעים לבעל חנות במניאפוליס שהתלונן כי פלויד ניסה לקנות בשטר מזויף של 20 דולר וניסה להימלט מהמקום.

המוכר בחנות סימן לשוטרים כי החשוד נמצא ברכבו החונה סמוך לחנות, ואחד השוטרים ניגש אל פלויד ואומר לו "תן לי לראות את הידיים שלך, תישאר במכונית". פלויד החשוד הגיב: "מה עשיתי?"

ג'ורג' פלויד ארה"ב
ג'ורג' פלויד ארה"ב

במהלך הויכוח שהתלהט פנה השוטר אל פלויד, "תרים את הידיים שלך למעלה", כשהוא שולף אקדח באיום לעבר פלויד החשוד שהתחנן והתלונן שהוא סובל מקוצר נשימה, "בבקשה אל תירה בי. אני בנאדם".

בהמשך התיעוד, נראה השוטר לשעבר המואשם כעת ברצח, מצמיד את ברכו לעורפו של פלויד החשוד כשברקע זועקים העוברים ושבים, למשך יותר משלוש דקות עד שנחנק ואיבד את הכרתו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.